کد خبر : 1844795 | 30 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 23.7K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم با لواندوفسکی روبرو نشویم

اریک گارسیا، مدافع جوان تیم ملی اسپانیا، به تمجید از روبرت لواندوفسکی پرداخته است.

امیدوارم با لواندوفسکی روبرو نشویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در گروهی دشوار در جام جهانی 2022 قطر قرار گرفته و باید به مصاف تیم های ملی آلمان، ژاپن و کاستاریکا برود. اریک گارسیا، مدافع جوان و اسپانیایی که در فصل تابستان امسال به بارسلونا پیوسته، مدعی شد همچنان امکان حضور هر بازیکنی در لیست نهایی لاروخا از جمله سرخیو راموس وجود دارد.

اریک گارسیا گفت: "در حال حاضر در ترکیب بارسلونا پنج مدافع میانی سطح بالا حضور دارند و در تیم ملی نیز شرایط مشابه بوده و این اتفاق خوب است. اگر سرمربی تصمیم بگیرد که شما بازی کنید، باید همیشه آماده باشید. ما نمی توانیم آرامش داشته باشیم و همه در رختکن تیم ملی اسپانیا می خواهند بازی کنند. من باید از لوییس انریکه خیلی ممنون باشم. او به شما به عنوان یک بازیکن احساس اعتماد به نفس می دهد و خواسته های انریکه شبیه آن چیزی است که در بارسلونا از من می خواهند.

1747243

هم بازی شدن با روبرت لواندوفسکی و جرارد پیکه؟ او ستاره تیم ملی لهستان و بازیکن بزرگی است. امیدوارم اگر در جام جهانی با او روبرو شویم، در بهترین روز خود نباشد. جرارد پیکه نیز توانایی های خود را در 15 سال گذشته نشان داده و در دورانی که من دیده ام، او یکی از سه بهترین مدافع میانی تاریخ بوده است.

احتمال دعوت شدن سرخیو راموس برای جام جهانی؟ سرمربی پیش از این در مورد رخ دادن این احتمالات پاسخ داده است. از امروز تا روز شروع جام جهانی خیلی اتفاقات ممکن است رخ دهد و مدافعان، هافبک ها و دروازه بان های جدیدی می توانند به تیم اضافه شوند."

دیدگاه‌ها