کد خبر : 1844800 | 30 شهریور 1401 ساعت 20:30 | 23.5K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف مدافع لیورپول؛ حق‌مان آن شکست سنگین بود!

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، در مورد شروع نامطلوب تیمش در فصل جاری صحبت کرده است.

اعتراف مدافع لیورپول؛ حق‌مان آن شکست سنگین بود!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین هفته این فصل لیگ قهرمانان بود که لیورپول عملکرد غیرمنتظره ای در خانه ناپولی داشته و با نتیجه سنگین 1-4 در ایتالیا شکست خورد. ترنت الکساندر آرنولد، مدافع کناری مرسی سایدی ها، اعتراف کرد آنها مستحق چنین نتیجه ای بوده اند و لیورپول در بازی برابر ناپولی نتوانسته نمایش خوبی از خود ارائه دهد.

ترنت الکساندر آرنولد در مورد شکست 4-1 مقابل ناپولی گفت: "باید اعتراف کنم نتیجه منصفانه بود و ما در این دیدار مستحق این نتیجه بودیم. از نظر سبک بازی، حس خوبی در زمین نداشته و نتوانستیم خودمان را نشان دهیم. بعد از سفر به ناپولی به فرم همیشگی برگشتیم و مطمئن شدیم که باید این روند را در ادامه فصل تغییر دهیم. سرمربی مستقیما بعد از هر بازی با ما صحبت می کند.

1735906

ما فردای آن روز نیز به مدت پنج دقیقه یا بیشتر جلسه ای داشته و هر وقت سرمربی فرصت تجزیه و تحلیل بیشتری پیدا کند، دوباره در مورد دیدارهای لیورپول صحبت خواهد کرد. شروع این فصل برای ما سخت بوده، زیرا با نحوه آغاز فصول دیگر متفاوت است. معمولا سه یا چهار بازی در ماه آگوست و در آخر هفته‌ها داشتیم و سپس مسابقات ملی فرا می رسید، اما اوضاع در فصل جاری متفاوت بوده است.

باخت 2-1 به منچستریونایتد؟ آن بازی احتمالا نمایش بسیار ضعیفی بود که ما در اوایل فصل ارائه دادیم و نتیجه نیز مدنظر لیورپول نبود.ما در این مدت جلساتی داشته ایم و در تمرینات تاکید بر ارائه سیستم همیشگی بوده است. سبک بازی، حرکت توپ، فشرده شدن و دفاع مناسب، از مواردی بوده که در موردش در تمرینات کار شده است. "

دیدگاه‌ها