کد خبر : 1844801 | 30 شهریور 1401 ساعت 20:49 | 44.4K بازدید | 9 دیدگاه

شروع مذاکرات؛ کار لیورپول بسیار دشوار است

علیرغم آغاز مذاکرات، کار دشواری پیش روی لیورپول برای جذب جود بلینگام خواهد بود.

شروع مذاکرات؛ کار لیورپول بسیار دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، هافبک انگلیسی و تکنیکی دورتموند، در یک سال اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و مورد توجه تیم های بزرگ اروپا قرار گرفته است. لیورپول آنقدر به جذب بلینگام مصمم است که حتی از همین حالا برای تابستان سال بعد اقدام کرده و مذاکرات شروع شده، اما کار آنها برای جذب جود بلینگام حداقل در کوتاه مدت دشوار خواهد بود. نشریه لیورپول اکو مدعی شد در حال حاضر به نظر می رسد دورنمای چندان مثبتی برای دستیابی به توافق با دورتموند برای انتقال جود بلینگام قبل از شروع جام جهانی وجود نداشته باشد و کار باشگاه انگلیسی برای جذب این ستاره جوان آسان نیست.

1747210

دورتموند در یک سال اخیر ستاره های بزرگی مانند ارلینگ هالند و جیدون سانچو را از دست داده و حاضر نیست به راحتی مجوز جدایی جود بلینگام را نیز صادر کند. همچنین او در فصل جاری تبدیل به محوری ترین بازیکن تیمش شده و رهبر دورتموند لقب گرفته است. حتی در فصل گذشته نیز هیچ بازیکنی بیشتر از جود بلینگام در تمام رقابت‌ها برای دورتموند بازی نکرد. در مجموع 3787 دقیقه در 44 بازی و همگی حضور در ترکیب ثابت، موید آن است که دورتموند کاملا روی جود بلینگام حساب باز کرده و شواهد نشان می دهد که او تبدیل به بازیکن مهم برای تیمش شده است.

همچنین باشگاه هایی چون رئال مادرید و منچستریونایتد نیز شرایط جذب این هافبک خلاق را دنبال می کنند. بعید به نظر می رسد دورتموند حاضر به فروش جود بلینگام با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو باشد و احتمال دارد او گران ترین انتقال تابستانی سال آینده را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها