کد خبر : 1844804 | 30 شهریور 1401 ساعت 20:40 | 22.6K بازدید | 11 دیدگاه

لیساندرو: یونایتد دوباره به تیمی ترسناک تبدیل شده

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی جدید منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ با روحیه جنگنده به میدان می‌روند و بار دیگر تیمی شده‌اند که حریفان از آنها می‌ترسند.

لیساندرو: یونایتد دوباره به تیمی ترسناک تبدیل شده

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه منچستریونایتد در چند بازی اول فصل عملکرد خوبی نداشت اما شاگردان اریک تن‌هاخ موفق شدند ورق را برگردانند و در بازی‌های بعدی نمایش‌های بهتری داشته باشند.  این باعث شده بار دیگر این احساس در رختکن تیم ایجاد شود که یونایتد به خصوص در بازی‌های خانگی‌اش می‌تواند لرزه بر اندام حریفان بیندازد.

لیساندرو مارتینز، مدافع جنگنده آرژانتینی، که امسال تابستان از آژاکس به یونایتد منتقل شده در یک مصاحبه این ادعا را مطرح کرده و می‌گوید یک فرق عمده شیاطین سرخ در فصل جاری به میدان رفتن بازیکنان با روحیه جنگنده است.

1739181

مارتینز به خصوص به دو پیروزی پشت سر هم  تیمش مقابل لیورپول و آرسنال اشاره کرده و می‌گوید این دو بازی نشان داد رقبا بار دیگر از سفر کردن به اولدترافورد می‌ترسند.

مدافع آرژانتینی که در ماه آگوست به عنوان بهترین بازیکن ماه یونایتد انتخاب شد در این مصاحبه گفت:" ما در شروع فصل خوب نبودیم و عملکردمان چیزی نبود که می‌خواستیم. اما بعد از بازی با برنتفورد مسیرمان را تغییر دادیم و تغییر در ذهنیت و روحیه بازیکنان باعث شد اوضاع عوض بشود.

بعد در بازی با لیورپول فوق‌العاده بودیم و این روند را ادامه دادیم. حالا می‌توانید ببینید که تیم در تک‌تک بازی‌ها برای جنگیدن آماده است. اینجا منچستریونایتد است، مگر نه؟ وقتی تیمهای دیگر به استادیوم ما می‌آیند باید احساس ترس کنند. بله ما از این شرایط خیلی راضی هستیم. ما در مقابل آرسنال و لیورپول آنقدر خوب بودیم که هنوز طعم خوش آن دو بازی را احساس می‌کنیم".

1731532

دیدگاه‌ها