کد خبر : 1844805 | 30 شهریور 1401 ساعت 20:29 | 15.1K بازدید | 6 دیدگاه

وقتی تماشاگر سرمربی تیم را می‌زند ادامه همکاری جایز نیست؛

فیروزی: منصوریان گزینه اول صنعت نفت است

مدیر صنعت نفت آبادان می‌گوید با شرایطی که در آبادان ایجاد شده بود، شرایط برای ادامه همکاری با رضا پرکاس وجود نداشت.

فیروزی: منصوریان گزینه اول صنعت نفت است

به گزارش ورزش سه، علی فیروزی مدیر تیم صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت مذاکره با وینفرد شفر برای جانشینی رضا پرکاس به خبرنگار ما گفت: مسئولین باشگاه با آقای شفر مذاکره کرده‌اند و بسیار هم به ایشان نزدیک شده‌اند اما گزینه اول ما آقای منصوریان است و اگر ایشان موافقت کنند، قرارداد بسته می‌شود.

او در پاسخ به اینکه در حال حاضر مذاکرات با شفر در کدام مرحله است گفت: ایشان با مدیریت باشگاه درباره خواسته‌هایشان صحبت کرده‌اند و مدیریت باشگاه بهتر می‌تواند جواب بدهد ولی انشاالله که آقای منصوریان بشوند. در‌ باشگاه همه دوست دارند که علی منصور بیاید چون سابقه خوبی هم دارد.

وی در خصوص اخباری که پیرامون مذاکره با عبدالله ویسی شنیده می‌شود گفت: با کسی جز منصوریان و شفر مذاکره نداشتیم.

فیروزی درباره برکناری پرکاس از هدایت صنعت نفت در هفته ششم بیان کرد: آقای پرکاس زحمت خودش را کشید اما همیشه اینطور نیست که هر کسی که زحمت می‌کشد، موفق باشد. رفتن آقای پرکاس بیشتر به خاطر هواداران بود چون استقبال خوبی از ایشان نشد و از ابتدا هم تعجب کردند که آقای پرکاس به عنوان مربی انتخاب شد؛ بسیاری از هواداران با این مربی مشکل داشتند و به همین دلیل بود که جدا شدند. شاید بسیاری بگویند یک فرصت دیگر به آقای پرکاس می‌دادید؛ ما هم دوست داشتیم فرصت بدهیم اما وقتی تماشاگر به رختکن می‌آید و سرمربی تیم را می‌زند، جایز نیست که ادامه بدهیم.

او در مورد عملکرد صنعت نفت در شش هفته گفت: ما عملکرد خوبی داشتیم و اگر بازی ما با پرسپولیس و هوادار را نگاه کنید هم مشخص است اما متاسفانه روزنامه‌نگاران و اهالی فوتبال نمی‌گویند گل‌هایی که ما خوردیم آفساید بوده است و ... . خیلی از مربیان با یک نتیجه بد کنار می‌روند اما کسی نمی‌گوید این نتیجه بد چطور اتفاق افتاد. آقای پرکاس خیلی بدشانس بود. برای مثال در بازی با تراکتور ما اگر یک پلی میکر داشتیم، در ده دقیقه پایانی دو گل می‌زدیم.

فیروزی در واکنش به پایین بودن آستانه صبر هواداران صنعت نفت گفت: هر کسی جای ما آبادانی‌ها بود، آستانه صبرش پایین می‌آمد. آبادان واقعا مظلوم است؛ ظلم‌های زیادی به آبادان شده است و هیچکس نمی‌خواهد صبر کند. شاید یک جاهایی این صبر نکردن به ضررشان تمام شود اما واقعا کاسه صبرشان لبریز شده است و نمی‌توانند. همه‌جوره برای یک آبادانی مشکل به وجود آورده‌اند و برای همین است صبر ندارند. آنها می‌خواهند تیمی داشته باشند که پایین جدول دست و پا نزند و مردم آبادان امید داشته باشند.

وی افزود: درست است در شش هفته عیار سرمربی مشخص نمی‌شود اما آقای پرکاس دیگر نمی‌توانست در آبادان کار کند. تماشاچی ایشان را نمی‌خواست و بدشانسی او همین بود که تماشاگران با او خوب نبودند و می‌گفتند این مربی کجا بوده و چه رزومه‌ای دارد؟ به همین دلیل به مشکل خورد.

فیروزی در خصوص اینکه منصوریان هم سال قبل نتایج درخشانی نگرفته بود، عنوان کرد: این مسئله به مدیریت باشگاه برمی‌گردد اما من فکر می‌کنم با توجه به بضاعت صنعت نفت، آقای منصوریان به لحاظ فنی خوب کار کرد؛ ایشان جدا از مسئله فنی مثل یک برادر بزرگتر کنار بازیکنان بود و حتی از نظر روحی و روانی و عاطفی هم برای بچه‌ها مربی بود و دوست‌شان داشتند و با او راحت بودند. شاید مدیریت باشگاه به این دلیل آقای منصوریان را نامزد مربیگری در صنعت نفت کرده‌ است. البته هنوز چیزی مشخص نیست و در حد صحبت است.

او در پایان در پاسخ به اینکه تا چه زمانی وضعیت نیمکت صنعت نفت مشخص خواهد شد گفت: فکر می‌کنم در اوایل هفته آینده مشخص شود.

دیدگاه‌ها