کد خبر : 1844807 | 30 شهریور 1401 ساعت 21:05 | 30.4K بازدید | 4 دیدگاه

توضیح دستیار کلوپ: چرا آرتور با جوان‌ها تمرین می‌کند؟

دستیار یورگن کلوپ درباره تمرین کردن آرتور ملو، با تیم زیر 21ساله‌های باشگاه توضیح داد. ملو خرید تابستانی باشگاه لیورپول بود.

توضیح دستیار کلوپ: چرا آرتور با جوان‌ها تمرین می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، امروز خبری منتشر شد که نشان می‌داد کادر فنی لیورپول و یورگن کلوپ از تصمیم تابستانی‌شان برای جذب آرتور ملو از یوونتوس پیشمان شده‌اند. بر اساس این خبر مشخص شد که ملو در حال حاضر با تیم زیر 21ساله‌های باشگاه تمرین می‌کند.

1747260

درحالیکه دیگر بازیکنان لیورپول یا به تیمهای ملی‌شان ملحق شده‌اند تا در بازی‌های فیفا دِی شرکت کنند یا در این مدت در تعطیلات به سر می‌برند آرتور ملو این روزها در آکادمی باشگاه به همراه بازیکنان زیر 21سال تمرین می‌کند.

یکی از دستیاران یورگن کلوپ بعد از انتشار این خبر مصاحبه‌ای انجام داد و گفت هدف از این تصمیم کادر فنی سرعت دادن به برنامه افزایش آمادگی جسمانی آرتور بوده و لیورپول قصد دارد او را هر چه سریعتر با آمادگی کامل در اختیار داشته باشد.

1745862

بری لیوتاس، دستیار یورگن کلوپ، به نشریه اتلتیک گفت:" تا جایی که می‌دانم آرتور از یورگن کلوپ خواسته بود که بازی کند. او اما باید به اوج آمادگی بدنی برسد و نیازی به استراحت در فیفا دِی نداشت. آرتور این روزها مشغول تمرین است و نشان می‌دهد چه قدر حرفه‌ای است.

او در تمرین دیروز عالی بود و با بچه‌های جوان خیلی خوب کار می‌کند. آرتور دیروز ستاره اصلی تمرین زیر 21ساله‌ها بود. از زبان بدن آرتور می‌شود فهمید که او مصمم است به ترکیب اصلی تیم برسد".

دیدگاه‌ها