کد خبر : 1844811 | 30 شهریور 1401 ساعت 22:05 | 58.4K بازدید | 8 دیدگاه

آرائوخو: پدیده اروگوئه از یونایتد می‌آید

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، با ستایش از درخشش هم‌وطنش در منچستریونایتد، فکوندو پلیستری، می‌گوید او در جام جهانی پدیده اروگوئه خواهد بود.

آرائوخو: پدیده اروگوئه از یونایتد می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا با درخشش در ترکیب این تیم به یکی از امیدهای فوتبال اروگوئه تبدیل شده است. او امروز با ستایش از یکی دیگر از فوتبالیست‌های اروگوئه‌ای گفت فاکوندا پلیستری، وینگر منچستریونایتد، فراتر از حد انتظار ظاهر شده است.

تیم ملی اروگوئه که چندین ستاره بزرگ از باشگاه‌های مطرح اروپایی را در ترکیب خود دارد امیدوار است با حضور آنها در کنار ستاره‌های باتجربه‌تری مثل لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی در جام جهانی قطر نتایجی بهتر از دوره‌های قبلی بدست بیاورد. اروگوئه در روزهای آینده یک دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان برگزار خواهد کرد.

1747265

آرائوخو که در اروگوئه به عنوان یکی از ستاره‌های اصلی این نسل فوتبال این کشور به حساب می‌آید با ستایش از وینگر منچستریونایتد، فاکوندا پلیستری، می‌گوید او می‌تواند پدیده اروگوئه در جام جهانی باشد.

مدافع بارسلونا در مصاحبه با ال‌پائیس گفت:" فاکوندا پلیستری پدیده بوده و فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. در این شکی نیست که اروگوئه ستاره‌های بزرگی مثل فده والورده، بنتانکور و نونیز دارد که همه با کیفیت آنها آشنا هستند. ولی پلیستری همه را شگفت‌زده کرده و به نظرم پدیده ما در قطر خواهد بود".

دیدگاه‌ها