کد خبر : 1844819 | 30 شهریور 1401 ساعت 22:16 | 17.3K بازدید | 17 دیدگاه

برایثویت: فقط مصدوم شدم؛ ژاوی من را نمی‌خواست

مارتین برایثویت، بازیکن سابق بارسلونا در یک مصاحبه، انتقادهای تندی علیه این باشگاه و سرمربی‌اش ژاوی مطرح کرد.

برایثویت: فقط مصدوم شدم؛ ژاوی من را نمی‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، مدتها در بارسلونا با انتقادهای شدید هواداران این تیم روبه‌رو بود. او با وجود اصرار بارسا برای جدایی، مدتها در مقابل درخواست‌های این باشگاه مقاومت کرد ولی در نهایت امسال تابستان رابطه او و بارسلونا برای همیشه قطع شد تا او به عنوان بازیکنی آزاد راهی اسپانیول شود.

برایثویت در شروع فصل جدید برای اسپانیول 6 بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده است. این مهاجم دانمارکی در فوریه 2020 از لگانس به بارسا پیوست ولی هرگز نتوانست انتظارها را برآورده کند. او برای اولین بار بعد از جدایی از بارسلونا در یک مصاحبه به انتقاد از باشگاه کاتالان و به خصوص سرمربی حال حاضر بارسا، ژاوی، پرداخت.

1747271

برایثویت به روزنامه اسپانیایی آ اس گفت:" از مدتها قبل می‌دانستم که ژاوی اعتقادی به من ندارد و چاره‌ای جز ترک بارسا ندارم. برای همین بود که فقط یک هفته به تعطیلات رفتم چون می‌ترسیدم در پشت صحنه اتفاق‌هایی بیفتد و بدون خبر من تصمیم‌هایی بگیرند.

وقتی تیم برای تور تابستانی به آمریکا رفت مربی بدنسازی خودم را به آمریکا بردم و روزی دو بار تمرین می‌کردم. ولی خوشحالم که آن همه تلاش حالا در اسپانیول به نتیجه رسیده. انتظار نداشتم اینقدر زود در اسپانیول موفق بشوم.

1747273

نمی‌‌خواهم درباره دوران حضورم در بارسا منفی صحبت کنم ولی همه متوجه شده‌اند که منتقدینم را ساکت کرده‌ام. من فصل گذشته قبل از اینکه مصدوم بشوم بهترین گلزن بودم. بعد مربی تیم عوض شد و ژاوی آمد و به جای رونالد کومان روی نیمکت نشست. او می‌خواست تغییراتی ایجاد کند و من هم یکی از این تغییرات بودم. این در ذات فوتبال است. ولی من در آن سالها ثابت کردم که سطح فوتبالم در حدی است که بتوانم برای بارسا بازی کنم".

دیدگاه‌ها