کد خبر : 1844855 | 31 شهریور 1401 ساعت 11:56 | 15.1K بازدید | 6 دیدگاه

کیه‌لینی: از وضعیت مگوایر در یونایتد ناراحتم

جورجو کیه‌لینی، مدافع ایتالیایی، می‌گوید به خاطر شرایطی که هری مگوایر در منچستریونایتد دارد؛ بسیار متاسف است.

کیه‌لینی: از وضعیت مگوایر در یونایتد ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر از اواخر فصل گذشته به بازیکنی نیمکت نشین در یونایتد تبدیل شد و حضور اریک تن‌هاخ نیز تغییری در این وضعیت ایجاد نکرده است. 
این مربی هلندی تصمیم گرفته است از زوج رافائل واران و لیساندرو مارتینز در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کند و عملکرد خوب این دو بازیکن باعث شده که بازگشت این بازیکن انگلیسی به ترکیب شیاطین سرخ بسیار دور از ذهن باشد. 
در چند ماه اخیر انتقاد شدیدی علیه این بازیکن از سوی کارشناسان و هواداران یونایتد مطرح شده است اما گرت ساوت‌گیت قصد دارد همچنان از او در ترکیب تیمش استفاده کند. 

1741956
کیه‌لینی در گفت‌وگو با نشریه تایمز درباره شرایط این مدافع اظهار داشت:« من واقعا از وضعیت مگوایر در منچستریونایتد ناراحت هستم چون او بازیکن خوبی است. آنها انتظار زیادی از او دارند. صرفا چون 80 میلیون پوند برای او پرداخت کرده‌اند، این بازیکن باید هر بازی بهترین بازیکن دنیا باشد؟ این واقعا انتظار درستی نیست.»
این مدافع سابق یوونتوس که تابستان گذشته برابر مگوایر در فینال یورو 2020 به میدان رفت و برنده شد با اشاره به توانایی او گفت:« مگوایر و جان استونز زوج خوبی هستند. شاید مگوایر، ریو فردیناند نباشد اما به اندازه کافی خوب است. این شرایط برای انگلیس هم خوب نیست. اگر این تیم بخواهد قهرمان جام جهانی شود، نمی‌تواند با به مشکل خوردن بازیکنان کلیدی تیمش به این هدف برسد و مگوایر بدون شک یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی انگلیس به حساب می‌‎آید.»

دیدگاه‌ها