کد خبر : 1844857 | 31 شهریور 1401 ساعت 12:07 | 38.6K بازدید | 15 دیدگاه

کاوانی از رویای اروگوئه در قطر می‌گوید

حریف ایران به دنبال قهرمانی در جام‌جهانی است

ادینسون کاوانی از انگیزه بالای دیگو آلونسو، سرمربی تیم ملی اروگوئه برای قهرمانی در جام جهانی می‌گوید.

حریف ایران به دنبال قهرمانی در جام‌جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی ایران و اروگوئه فردا در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. ادینسون کاوانی در یک گفت‌وگوی یوتیوبی از تمایل دیگو آلونسو، سرمربی تیم ملی کشورش برای قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی سخن گفت.

این مهاجم در ابتدا اعلام کرد که برای رسیدن به فرم ایده‌آل و انجام تمرینات در والنسیا مانده و در دیدار برابر ایران حضور ندارد. او در ادامه با قدردانی از سرمربی تیم ملی کشورش گفت: هدف، قهرمانی در جام جهانی است. ما همیشه آن را می خواهیم، مانند کوپا آمه‌ریکا. اروگوئه‌ کمی محافظه‌کارتر است و به همین دلیل است که گاهی اوقات آنقدر که دیگو می‌تواند صراحتاً صحبت‌هایش را بیان کند، آنها را به زبان نمی‌آورد.

وی در گفت‌و‌گو با برنامه 2 de punta افزود: او شیوه‌ای متفاوت از مربیان دیگر دارد و هر کدام به روشی که وجود دارد، خود را نشان می‌دهد. این نیست همه بیایند و بگویند می‌خواهند قهرمان شوند. همه ما می‌خواهیم برنده شویم، اما برخی آن را به گونه‌ای که مدنظرشان است بیان می‌کنند و برخی به گونه‌ای دیگر.

کاوانی در مورد غیبت در بازی‌های دوستانه اروگوئه از جمله بازی با ایران گفت: من از آن دسته افرادی هستم که دوست دارم قدم به قدم پیش بروم تا در جام‌هایی که بازی می‌کنم، با آرزوی رسیدن به حداکثرِ هر چیزی تلاش کنم. من می‌خواستم زودتر قرارداد ببندم (با والنسیا) تا ریتم و پویایی متفاوتی داشته باشم و مثل هر باری که باید به تیم ملی بروم، با آمادگی در بازی‌ها حضور پیدا کنم. اما به دلیل شرایط پیش آمده، تصمیم گرفتم به تنهایی تمرین کنم تا خودم را به آمادگی کامل برسانم.

از سوی دیگر، او در مورد اینکه آیا تجربه آخرین جام جهانی امتیاز ویژه‌ای برای او به‌همراه خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: شما باید در جام جهانی احساس خوبی داشته باشید. فرقی نمی‌کند جام جهانی اول شما باشد یا پنجم. برای کسانی که فوتبال را زندگی می‌کنند و پیراهن کشورشان را می‌پوشند، هیچ رازی بزرگتر از رویای حضور در جام جهانی وجود ندارد. اگر جام جهانی به شما انگیزه نمی‌دهد، این به معنای بد بودن شماست.

دیدگاه‌ها