کد خبر : 1844859 | 31 شهریور 1401 ساعت 12:19 | 48.2K بازدید | 4 دیدگاه

چرا کاوانی تصمیم خود را لحظه آخر عوض کرد؟

ادینسون کاوانی، ستاره جدید والنسیا، از دلایل رد پیشنهاد بوکاجونیورز و انتقال به لالیگا صحبت کرده است.

چرا کاوانی تصمیم خود را لحظه آخر عوض کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، دوران دو ساله حضور ادینسون کاوانی در منچستریونایتد چندان موفقیت آمیز نبود و این مهاجم باتجربه و اروگوئه ای، اغلب مسابقات تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد. در شرایطی که اخبار حاکی از قطعی شدن انتقال ادینسون کاوانی به بوکاجونیورز بود، این بازیکن در نهایت تصمیم خود را تغییر داده و به والنسیا پیوست. حالا کاوانی فاش کرد ماندن در اروپا و آمادگی برای شرکت در جام جهانی، از دلایل اصلی انتقال او به لالیگا و باشگاه والنسیا بوده است.

1747305

ادینسون کاوانی در پاسخ به سوال درباره بوکاجونیورز گفت: "می دانستم آنجا افرادی حضور دارند که منتظر ورود من هستند. دوستانم این موضوع را به من اطلاع دادند، اما شرایط خوب پیش نرفت. من با خوان رومن ریکلمه، رئیس بوکاجونیورز کاملا واضح و روشن حرف زدم. ما همیشه با یکدیگر صحبت می کردیم و من می دانستیم که وضعیت چگونه است.

تردیدی وجود ندارد که من از پروژه این باشگاه خوشم آمد، اما اولویتم بازی در اروپا و به ویژه اسپانیا بود، زیرا می خواهم خودم را به بهترین شکل ممکن برای جام جهانی آماده کنم. البته می خواهم از خوان رومن ریکلمه بسیار تشکر کنم؛ شما هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."

دیدگاه‌ها