کد خبر : 1844863 | 31 شهریور 1401 ساعت 12:48 | 31.8K بازدید | 25 دیدگاه

ستین: دوست ندارم درباره مسی صحبت کنم

کیکه ستین‌، سرمربی اسبق بارسلونا، همچنان تمایلی به صحبت درباره همکاری با لیونل مسی ندارد.

ستین: دوست ندارم درباره مسی صحبت کنم

به گزارش "ورزش سه"، ستین پس از برکناری ارنستو والورده هدایت بارسا را برعهده گرفت اما نتوانست نتایج خوبی را روی نیمکت این تیم به دست آورد. 
او در طول هشت ماه حضورش در نوکمپ که در نهایت با شکست تحقیرآمیز 2-8 برابر بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در سال 2020 و پس از شیوع جهانی ویروس کرونا به پایان رسید رابطه چندان خوبی با مسی نداشت. 
این مربی اکنون در حال صحبت درباره دوران حضورش در بارسا در برنامه‌ای به نام «گزارش ستین» است اما حتی در این برنامه هم حاضر نشده است که درباره این بازیکن آرژانتینی صحبت کند. 

1540284


او در پاسخ به موضوع مطرح شده درباره مسی در این برنامه صرفا گفت:« موقعیت‌های خاصی هستند که شما در آن احساس خوب و راحتی ندارید. من ترجیح می‌دهم درباره مسی صحبت نکنم.»
ادر سارابیا که در بارسا دستیار ستین بود درباره مشکلاتی که با مسی به وجود آمد گفت:« در ابتدا رابطه بسیار خوبی با او داشتم اما واقعیت این است که پس از مدتی شرایط تغییر کرد و رابطه ما هم خراب شد. فکر می‌کنم دلیلش به خاطر شرایط این باشگاه و این موضوع بود که ما نتوانستیم نتایج خوبی به دست آوریم. فکر می‌کنم او خیلی از وضعیتی که ایجاد شده بود راضی نبود و همین باعث شد که در نهایت تصمیم به جدایی از بارسلونا بگیرد.»

دیدگاه‌ها