کد خبر : 1844874 | 31 شهریور 1401 ساعت 13:56 | 34.8K بازدید | 3 دیدگاه

حسرت اینتر؛ چرا شانس جذب ستاره آرژانتینی رد شد؟

بر اساس نظر سیمونه اینزاگی بود که اینتر دیگر تمایلی به جذب پائولو دیبالا نشان نداد.

حسرت اینتر؛ چرا شانس جذب ستاره آرژانتینی رد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل گذشته بود که باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد با پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و این هافبک خلاق بعد از هفت سال تورین را ترک خواهد کرد. از همان ابتدا اخبار حاکی از آن بود که اینتر مقصد بعدی پائولو دیبالا است، اما شرایط جذب روملو لوکاکو از چلسی مهیا شد و در ادامه به نظر می رسید اینتر دیگر از شرایط مالی لازم برای پرداخت دستمزد پائولو دیبالا برخوردار نیست و این بازیکن نیز در نهایت با رم به توافق رسید.

1730357

حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد حتی بعد از قطعی شدن انتقال روملو لوکاکو به اینتر نیز این باشگاه می توانست پائولو دیبالا را جذب کند. برای نهایی شدن جذب این انتقال، نراتزوری باید ابتدا الکسیس سانچس و خوآکین کوره‌آ را به فروش می رساند تا بتواند دستمزد لازم برای خرید دیبالا را تامین کند.

اما سیمونه اینزاگی شخصا خواهان ماندن خواکین کوره‌آ شده و او را به پائولو دیبالا ترجیح داد. در واقع این سرمربی ایتالیایی از همان ابتدا نیز اصرار چندانی به انتقال ستاره سابق یوونتوس به تیمش نداشت و در نهایت مدیران اینتر نیز بعد از اینکه از موضع اینزاگی مطلع شدند، مذاکرات را نیمه تمام رها کرده و از ادامه پروسه توافق با دیبالا انصراف دادند. این ستاره آرژانتینی شروع خوبی در فصل جاری در ترکیب رم داشته و از سوی دیگر اینتر نیز اصلا قادر به برآورده کردن انتظارات نبوده است. اما برای قضاوت در مورد درستی تصمیم اینزاگی در رابطه با پائولو دیبالا، باید تا پایان فصل صبر کرد.

دیدگاه‌ها