کد خبر : 1844883 | 31 شهریور 1401 ساعت 15:06 | 41.6K بازدید | 4 دیدگاه

دنیس زکریا:

به‌خاطر توماس توخل به چلسی آمدم

دنیس زکریا، هافبک جدید چلسی اعتراف کرد به‌خاطر کار کردن با توماس توخل راهی این باشگاه شده است.

به‌خاطر توماس توخل به چلسی آمدم

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور دنیس زکریا در ترکیب بیانکونری چندان طولانی و البته موفقیت آمیز نبود و او خیلی زود راهی لیگ برتر شد. این هافبک سوئیسی و جوان در حال حاضر به صورت قرضی از یوونتوس در جمع بازیکنان چلسی حضور دارد و انتقال او به لندن در ساعات پایانی پنجره تابستانی انجام شد. حالا دنیس زکریا مدعی شد به دلیل بازی زیر نظر توماس توخل به چلسی ملحق شده، اما این سرمربی آلمانی چند هفته قبل و بعد از شروعی ضعیف در فصل جدید، شغل خود را از دست داد.

1747338

دنیس زکریا گفت: "همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من تا 6 ساعت مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات نمی دانستم که انتقال به چلسی امکان پذیر است یا خیر، اما در نهایت این اتفاق رخ داد و من راهی لندن شدم. من خیلی سریع وسایلم را جمع کرده و منتظر شدم تا قرارداد بین دو باشگاه امضا شود. سپس در همان تورین تست پزشکی انجام دادم و این انتقال در لحظات پایانی پنجره تابستانی بالاخره تمام شد.

البته توماس توخل یکی از دلایل مهمی بود که من تصمیم گرفتم به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت دهم و از نظر من او سرمربی بزرگی است. فرصت نشد زمان زیادی زیر نظر توخل بازی کنم، اما فوتبال همین است و همه چیز سریع پیش می رود. ممکن است با سرمربی جدید شانس جدیدی داشته باشم؛ من نکات خوبی درباره گراهام پاتر شنیده ام. در ادامه فصل برای به دست آوردن جایگاهم در ترکیب چلسی تلاش زیادی خواهم کرد."

دیدگاه‌ها