کد خبر : 1844897 | 31 شهریور 1401 ساعت 18:00 | 57.7K بازدید | 13 دیدگاه

این اصلا منصفانه نیست

ایگواین: 15 سال با استرس و نگرانی زندگی کردم

گونسالو ایگواین، ستاره آرژانتینی، در مصاحبه با تیک اسپورتس گفت که 15 سال نتوانسته بود مثل یک انسان عادی زندگی کند اما حالا در آمریکا شرایط بهتری دارد.

ایگواین: 15 سال با استرس و نگرانی زندگی کردم

به گزارش "ورزش سه"، گونسالو ایگواین سال ها برای تیم ملی آرژانتین بازی کرد ولی اکنون او به پایان دوران فوتبالش نزدیک شده و مدتی است که از تیم ملی هم بازنشسته شده است. ایگواین برای رئال، ناپولی، یوونتوس، میلان و چلسی بازی کرد و حالا در عضویت اینترمیامی قرار دارد.

1723303

ایگواین می گوید از وقتی به تیم اول ریورپلاته اضافه شد، زندگی او نیز برای همیشه تغییر کرد. او به تیک اسپورتس گفت:« 34 سال دارم و 15 سال غیر طبیعی زندگی کردم. یعنی درست از زمانی که برای تیم اول ریورپلاته بازی کردم. یک زندگی پر از استرس و نگرانی داشتم که ویژه فوتبالیست‌هاست و این اصلا منصفانه نیست. خیلی ها تصور می کنند یک فوتبالیست حرفه‌ای هیچ کمبودی در زندگی اش ندارد اما این اشتباه است. زندگی ما فوتبالیست‌ها وابسته به نتایجی است که با تیم‌هایمان کسب می کنیم. اگر روی دور برد باشیم، تا مدتی همه چیز خوب است و اگر روند نتایج بد باشد، نمی توانیم از خانه خارج شویم. همچنین همیشه کسانی هستند که در کوچه و خیابان به شما توهین کنند و شما حق هیچ واکنشی ندارید چون عواقب سنگینی خواهد داشت.»

1583738

ایگواین ادامه داد:« در عصر شبکه های اجتماعی هر رفتار و حرکت شما را زیر ذره‌بین می برند. همین باعث می شود زندگی شما همیشه با اضطراب و نگرانی همراه باشد. کافی است در یک بازی موقعیت های گلزنی را از دست بدهید یا یک پنالتی را گل نکنید. ممکن است تا مدت ها با عواقبش دست به گریبان باشید. در نهایت کسی توجه نمی کند که فوتبال یک ورزش و یک حرفه است و ما هم انسان هستیم. خوشبختانه الان در آمریکا شرایط بهتر است و یک زندگی راحت تر از قبل دارم.»

از ایگواین به خاطر موقعیت هایی که در فینال جام جهانی 2014 از دست داد، همچنان انتقاد می شود. او در این رابطه گفت:« من در تیم ملی آرژانتین همه توانم را گذاشتم. اصلا پشیمان نیستم و به بازی هایم با پیراهن آرژانتین افتخار می کنم.»

دیدگاه‌ها