کد خبر : 1844900 | 31 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 29.9K بازدید | 7 دیدگاه

آغاز نارضایتی در رختکن چلسی؛ دفاع هاورتز از توخل

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی از تصمیم این باشگاه برای اخراج توماس توخل انتقاد کرد و گفت انتظار اخراج سرمربی آلمانی را نداشته است.

آغاز نارضایتی در رختکن چلسی؛ دفاع هاورتز از توخل

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج توماس توخل از چلسی و منصوب شدن گراهام پاتر به جای او به نظر می‌رسید هوا در این باشگاه آفتابی است و چلسی موفق شده خیلی سریع تیم را حول محور گراهام پاتر متحد کند. اما کم کم نشانه‌هایی از نارضایتی از درون رختکن چلسی به گوش می‌رسد.

کای هاورتز اولین کسی است که به صورت علنی از تصمیم باشگاه برای اخراج توخل انتقاد می‌کند. با اینکه ممکن است گفته شود او به دلیل اینکه مربی اخراجی هموطنش بوده به دفاع از او برخاسته ولی صحبتهای امروز هاورتز مسلما جو رختکن آبی‌های لندن را سنگین‌تر خواهد کرد.

هاورتز در دوران توماس توخل از نظر فوتبالی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاشت و موفق شده بود جایگاه خود را در ترکیب اصلی تثبیت کند.

1747364

ستاره آلمانی چلسی در مصاحبه جنجالی امروزش با نشریه آلمانی کیکر گفت:" واقعا غافلگیر شدم. به خصوص با توجه به اینکه ما فصل قبل با هدایت توخل عالی بازی می‌کردیم و نتایج عالی‌ای هم گرفته بودیم.

درست است که الان در رتبه ششم جدول هستیم ولی هنوز خیلی زود است و کسی نمی‌تواند از شروع بد صحبت کند. به خصوص با توجه به اینکه چندین بازیکن جدید داریم که هنوز در تیم جا نیفتاده‌اند. ولی فوتبال همیشه خیلی سریع حرکت می‌کند و از این اتفاق‌ها می‌افتد. ما تیم خیلی خوبی داریم و مربی جدید هم موفق شده نظر رختکن را به خودش جلب کند ولی باز هم می‌گوید اخراج توخل واقعا عجیب و غافلگیرکننده بود".

دیدگاه‌ها