کد خبر : 1844905 | 31 شهریور 1401 ساعت 20:20 | 32.7K بازدید | 24 دیدگاه

پائولو دیبالا:

حال مسی خوب باشد حال آرژانتین هم خوب است

پائولو دیبالا، ملی‌پوش آرژانتینی، می‌گوید موفقیت و عدم موفقیت آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر به درخشش لیونل مسی بستگی دارد.

حال مسی خوب باشد حال آرژانتین هم خوب است

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که کمتر از دو ماه به شروع جام جهانی 2022 باقی مانده تیم ملی آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابتها به حساب می‌آید. پائولو دیبالا، یکی از ستاره‌های آرژانتین، در یک مصاحبه اعترافی صادقانه کرده و می‌گوید شانس قهرمانی آلبی‌سلسته وابسته به کاپیتانش لیونل مسی است.

مهاجم این روزهای رم می‌گوید بار اصلی آرژانتین بر شانه‌های لئو مسی قرار گرفته و اگر حال او خوب باشد حال آرژانتین هم خوب است.

آرژانتین که در روزهای آینده آخرین بازی‌های تدارکاتی خود برای شرکت در جام جهانی را برگزار می‌کند این روزها در اردو به سر می‌برد. لیونل مسی در روزهای اخیر به هم‌تیمی‌هایش پیوست و قرار است در این بازی‌های دوستانه به میدان برود. مسی و یارانش فردا به مصاف هندوراس رفته و روز سه‌شنبه دیداری مقابل جامائیکا برگزار خواهند کرد.

1747369
مسی و دیبالا در تمرین امروز تیم ملی آرژانتین

دیبالا در مصاحبه خود با TyC sports گفت:" تا وقتی حال مسی خوب باشد حال ما هم خوب است. کار کردن در کنار لئو و هر روز دیدنش همیشه لذت‌بخش است. از این گذشته، مسی این فصل را خیلی خوب شروع کرده و این باعث می‌شود رویای ما هر روز واقعی‌تر به نظر برسد.

اینکه آرژانتین در یک سال، دو جام برده و نتایج خیلی خوبی به‌دست آورده باعث شده خیلی‌ها ما را مدعی قهرمانی جام جهانی بدانند ولی من معتقدم آرژانتین همیشه مدعی است و اگر حال مسی خوب باشد بیش از هر وقت دیگری مدعی خواهد بود. ما می‌دانیم چه توانی داریم ولی در عین حال باید مراقب و محتاط باشیم چون این جام جهانی تورنمنت متفاوتی است".

دیدگاه‌ها