کد خبر : 1844940 | 01 مهر 1401 ساعت 11:37 | 40.9K بازدید | 7 دیدگاه

استخدام بدنساز شخصی؛ عزم آرتور برای درخشش

آرتور ملو، هافبک لیورپول، تمام تلاشش را برای موفقیت در این تیم به کار گرفته است.

استخدام بدنساز شخصی؛ عزم آرتور برای درخشش

به گزارش "ورزش سه"، آرتور پس از دوران نه چندان موفقی که در یوونتوس سپری کرد، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و با قراردادی قرضی راهی لیورپول شد. 
یورگن کلوپ که این بازیکن را در فاصله یک هفته پس از پیوستنش به لیورپول در بازی برابر ناپولی در لیگ قهرمانان به میدان فرستاده بود، تصمیم گرفت که در بازی هفته بعد برابر آژاکس از او استفاده نکند. 
این هافبک برزیلی پیش از این چند بار از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است و به نظر می‌رسد که این مربی آلمانی نگران است که این شرایط در لیورپول نیز تکرار شود و تصمیم دارد محتاطانه با او برخورد کند. 

1745862

حالا روزنامه دیلی میل مدعی شده است که این موضوع به گوش آرتور نیز رسیده و باعث شده که او تیم بدنسازی شخصی‌اش را استخدام کند تا بتواند خودش را در سریع‌ترین زمان ممکن به نهایت آمادگی برساند و مانع از پیش آمدن مصدومیت در جریان مسابقات لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا شود. 
این تیم شامل یک متخصص تغذیه، یک فیزیوتراپ و یک مربی بدنسازی است و او آماده است تا با همکاری با این متخصصان، بار دیگر به دوران اوجش در بارسلونا که به عنوان یک ستاره جوان در فوتبال اروپا به او اشاره می‌شد برگردد. 
این بازیکن همچنان در جریان وقفه دیدارهای ملی مشغول تمرین با تیم زیر 21 ساله‌های لیورپول است تا بتواند سطح انرژی و آمادگی‌اش را بالا نگه دارد.

دیدگاه‌ها