کد خبر : 1844961 | 01 مهر 1401 ساعت 14:15 | 44.4K بازدید | 12 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

مثل زلاتان تا 40 سالگی بازی خواهم کرد

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و 38 ساله چلسی، مدعی شد قصد دارد مثل زلاتان ابراهیموویچ تا 40 سالگی بازی کند.

مثل زلاتان تا 40 سالگی بازی خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و باتجربه که این هفته 38 ساله شد، با باشگاه چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است. اما با توجه به عملکرد خوب تیاگو سیلوا در یک سال اخیر، احتمال دارد او یک سال دیگر نیز در چلسی ماندنی شود و هدف خود این بازیکن نیز حضور در میدان تا سن 40 سالگی است تا مانند زلاتان در میادین حضور پیدا کند.

1736043

تیاگو سیلوا گفت: "من اغلب در سال های اخیر با زلاتان در ارتباط بوده ام و من همیشه با یکدیگر صحبت می‌کنم. همچنین اخیرا مکالمات بین ما بیشتر به این دلیل بود که چلسی در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری مقابل میلان بازی خواهد کرد و ما دو دیدار پیاپی برابر این تیم داریم. هدف من این است که مثل زلاتان تا 40 سالگی بازی کنم، اما نمی دانم در این سطح و یا در چنین رقابت هایی، امکان رسیدن به این هدف برای من وجود خواهد داشت یا خیر.

رخ دادن این اتفاق برای من به نتایج چلسی این فصل بستگی دارد و در ادامه خواهیم دید که در جام جهانی چه اتفاقی خواهد افتاد و تیم ملی برزیل چه نتایجی در این تورنمنت می گیرد. همچنین زمان بازی من به بحث تمدید قراردادم با باشگاه چلسی نیز بستگی دارد، اما بله، هدف من این است که تا 40 سالگی بازی کنم."

دیدگاه‌ها