کد خبر : 1844964 | 01 مهر 1401 ساعت 14:47 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی با گل آماده شروع دوباره لیگ(عکس)

مهاجم پیکان در تقابل دوستانه مقابل تیم سابق خود توانست گلزنی کند.

حسینی با گل آماده شروع دوباره لیگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان که در ۶ هفته اخیر لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده و دو پیروزی و دو مساوی داشته، حالا در شرایطی خود را آماده ادامه بازی‌ها می‌کند که سید مجتبی حسینی برای آماده نگه داشتن شاگردان خود دیدارهای تدارکاتی مدنظر قرار داده و یکی از آنها را برابر گل‌گهر سیرجان برگزار کردند.

ساسان حسینی، مهاجم جوان پیکان که تاکنون در همه مسابقات لیگ برتر به میدان رفته و مهره ثابت تیمش بوده، در مسابقه دوستانه مقابل گل‌گهر و تیم سابق خود نیز استفاده شد که توانست تک گل خودروسازان را در این دیدار به ثمر رساند.

این مهاجم که در نفت مسجدسلیمان زیر نظر مجتبی حسینی چهره شد و با زدن هشت گل در سن ۲۱ سالگی مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار گرفت و به گل‌گهر پیوست، دوران کوتاهی در این تیم داشت و بعد از آن به آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان رفت ولی حالا با پیکان دوباره فرصت تقابل با سیرجانی‌ها را به دست آورد.

حسینی که سال گذشته فرصت کمی برای خودنمایی در فولاد به دست آورد و یک گل سه امتیازی برای این تیم زده بود، حالا با پیراهن پیکان امیدوار است به روند گلزنی گذشته‌اش برگردد و مثل دیدار تدارکاتی برابر گل‌گهر سیرجان، در مسابقات لیگ برتر هم گلزنی کند.

1747466

دیدگاه‌ها