کد خبر : 1844966 | 01 مهر 1401 ساعت 15:01 | 24.4K بازدید | 5 دیدگاه

تیته؛

ادامه بده وینیسیوس؛ رفتارت توهین‌آمیز نیست

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، به حمایت از وینیسیوس جونیور در مورد حواشی اخیر برای این بازیکن پرداخته است.

ادامه بده وینیسیوس؛ رفتارت توهین‌آمیز نیست

به گزارش "ورزش سه"، جشن شادی های وینیسیوس جونیور بعد از گلزنی با لباس رئال مادرید، در یک ماه گذشته برای این ستاره جوان و برزیلی دردسرساز شده و برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی به شدت به او توهین کرده اند. اما وینیسیوس جونیور گرچه در دربی مادرید برابر اتلتیکو موفق به گلزنی نشد، اما همراه با رودریگو جشن همیشگی را تکرار کرد تا نشان دهد روی حرف خود ایستاده است. تیته، سرمربی تیم ملی برزیل نیز مدعی شد وینیسیوس جونیور عاشق شادی و جشن گرفتن است و او این رفتار را توهین آمیز و زشت نمی داند.

1746510

تیته گفت: "همیشه به بازیکنان می گویم که دریبل بزنید، برقصید و ذات خود را نشان دهید و از این کار هراسی نداشته باشید. این ذات و شخصیت وینیسیوس جونیور است و او همیشه شادی کردن، تحرک و جشن گرفتن را دوست داشته است. من امیدوار هستم او در آینده نیز به ابراز استعداد و هنر خود ادامه دهد و این رفتار او باعث خوشحالی تمام افرادی در دنیا خواهد شد که عاشق فوتبال هستند.

من به خوبی می دانم که چگونه بین زمانی که یک رفتار تحریک آمیز و توهین آمیز است و وقتی که یکی فقط برای شادی کردن کاری را انجام می دهد، تمایز قائل شوم. باید اجازه بدهیم وینیسیوس جونیور همچنان به شادی کردن ادامه داده و هنر خود را در زمین فوتبال نشان دهد."

دیدگاه‌ها