کد خبر : 1844970 | 01 مهر 1401 ساعت 15:19 | 42K بازدید | 3 دیدگاه

نمی‌توانستم پیشنهاد PSG را رد کنم

فابین روئیز، هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن، مدعی شد امکان رد پیشنهاد این باشگاه را نداشته است.

نمی‌توانستم پیشنهاد PSG را رد کنم

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر پنجره تابستانی امسال بود که پاری سن ژرمن برای خرید فابین روئیز، هافبک 26 ساله ناپولی، وارد عمل شد و با توجه به اینکه فقط یک سال از قرارداد این بازیکن باقی مانده بود، او را جذب کرد. حالا فابین روئیز اذعان داشت به دنبال تجربه چالش جدیدی بوده و نمی توان پیشنهاد باشگاهی مانند پاری سن ژرمن را هرگز رد کرد.

1740531

فابین روئیز گفت: "پیشنهاد که رسید، همه ما با خودمان فکر کردیم که شرایط آنها خیلی خوب است و نمی توان به باشگاهی مانند پاری سن ژرمن پاسخ منفی داد. من هنوز یک سال دیگر قرارداد داشتم، اما ناپولی و من هر دو علاقمند بودیم که یک چالش دیگر پیدا را تجربه کنیم و حالا فکر می کنم این یک انتخاب فوق العاده برای من بود. مدیر برنامه ام با من تماس گرفت تا اطلاع دهد که پاری سن ژرمن برای جذبم وارد عمل شده است.

سپس با لوئیس کامپوس صحبت کردم، او در مورد پروژه با من حرف زده و اعلام کرد باشگاه به شدت خواهان توافق با من است. در ادامه نیز با سرمربی صحبت کردم و او روش بازی و ایده هایش را توضیح داد. مذاکرات بسیار خوبی با پاری سن ژرمن داشتم و آنها به من اعتماد به نفس زیادی دادند. این تمایل باشگاه به حضورم در اینجا و همکاری با یکدیگر، یکی از موارد مهمی بود که باعث شد من این تصمیم را بگیرم. پاری سن ژرمن عملکردم در سال های اخیر را مورد تمجید قرار داد و پاسخ من مثبت بود."

دیدگاه‌ها