کد خبر : 1844988 | 01 مهر 1401 ساعت 18:35 | 107.8K بازدید | 26 دیدگاه

بازیکنان نامدار لا سلسته در تقابل با شاگردان کی‌روش

اعلام ترکیب تیم پرستاره اروگوئه برای بازی با ایران

ترکیب تیم پرستاره اروگوئه برای بازی دوستانه با تیم ملی ایران، از سوی دیه‌گو آلونسو اعلام شد.

اعلام ترکیب تیم پرستاره اروگوئه برای بازی با ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و اروگوئه عصر امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند. 2 تیم خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی 2022 قطر آماده می کنند و به همین دلیل، در اتریش یک مسابقه تدارکاتی را برگزار خواهند کرد.

بر همین اساس، ترکیب لا سلسته برای تقابل با تیم ملی ایران اعلام شد و مطابق انتظار، دیه‌گو آلونسو سرمربی اروگوئه برای این دیدار، تمامی نفرات اصلی و در دسترس خود را به میدان خواهد فرستاد.

* در درون دروازه، سرخیو روشه سنگربان 29 ساله ناسیونال قرار دارد. گلری که از زمان تغییرات روی نیمکت تیم، به سنگربان شماره یک کشورش تبدیل شده است. او امروز هفتمین بازی ملی خود را برگزار می کند.

* مارتین کاسرس مدافع اسبق یوونتوس و بارسا در کنار رونالد آرائوخو مدافع کنونی بلوگرانا در قلب خط میانی به میدان می روند.

* در سمت راست، دامیان سوارز مدافع ختافه و در سمت چپ، ماتیاس اولیویرا بازیکن تیم ناپولی به میدان می روند.

* ماتیاس وسینو بازیکن لاتزیو در کنار رودریگو بنتانکور هافبک میانی تاتنهام امروز در ترکیب اصلی قرار گرفته و به مصاف ایران می رود. جلوتر از نفرات ذکر شده، فدریکو والورده بازیکن جوان و ستاره این روزهای رئال مادرید بازی خواهد کرد.

* دیه‌گو آلونسو تیمش را با 2 وینگر مطرح و لیگ برتری به میدان فرستاده است. فاکوندو پلیستری بازیکن جوان و 20 ساله منچستر یونایتد در سمت چپ و داروین نونیز ستاره جوان لیورپول در سمت راست به میدان می روند.

*  در خط حمله نیز لوئیز سوارز مهاجم مطرح و باتجربه لا سلسته قرار دارد و مدافعین تیم ملی امروز کار سختی برای مهار او خواهند داشت.

ترکیب اروگوئه برای دیدار با ایران به شرح زیر است:

سرخیو روشه – رونالد آرائوخو – مارتین کاسرس – دامیان سوارز – ماتیاس اولیویرا – ماتیاس وسینو – فدریکو والورده – رودریگو بنتانکور – فاکوندو پلیستری – داروین نونیز – لوئیز سوارز

1747505

دیدگاه‌ها