کد خبر : 1844989 | 01 مهر 1401 ساعت 18:37 | 60.8K بازدید | 18 دیدگاه

مصدومیت شدید کُنده

خرید جدید بارسا ال‌کلاسیکو را از دست داد

رسانه های اسپانیایی ساعتی پیش اعلام کردند که ژول کُنده، مدافع فرانسوی جدید بارسا، به دلیل مصدومیت در بازی برابر اتریش، نمی تواند بارسا را مقابل رئال همراهی کند. ال‌کلاسیکو سه هفته دیگر برگزار خواهد شد.

خرید جدید بارسا ال‌کلاسیکو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در حالی که فقط 23 دقیقه از شروع بازی فرانسه و اتریش گذشته بود و هر دو تیم بدون گل کارشان را دنبال می‌کردند، ژول کُنده دچار مصدومیت شد و شرایطش به شکلی بود که نتوانست به حضورش در زمین ادامه دهد و جایش را به ویلیام سالیبا داد. دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، پس از پایان بازی تایید کرد که این بازیکن از ناحیه ماهیچه ران دچار مصدومیت شده است و ارزیابی و آزمایش‌های لازم پس از این دیدار روی او انجام خواهد شد.

1747495

ساعتی پیش مارکا و آاس نوشتند که نتیجه اولین آزمایشات روی کُنده در کلینیکی در پاریس، خوب  نبوده و او از ناحیه عضلات ران پای چپ، دچار پارگی شدید شده است. مصدومیتی که او را حداقل یک ماه به دور از میادین نگه خواهد داشت. 

1747391

24 مهر ماه بارسا در برنابئو میهمان رئال مادرید است و به این ترتیب ژاوی نمی تواند از کُنده استفاده کند. کُنده بازی برابر اینتر در لیگ قهرمانان را نیز از دست خواهد داد. همچنین در بازی هلند و لهستان نیز ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ مصدوم شدند ولی شرایط‌شان بهتر از کُنده است. دو ستاره هلندی بارسا احتمالا به ال‌کلاسیکو خواهند رسید.

دیدگاه‌ها