کد خبر : 1845011 | 01 مهر 1401 ساعت 20:46 | 152.9K بازدید | 11 دیدگاه

نه، این کی‌روش سابق نیست!(عکس)

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با آرامش خاصی در کنار زمین به رهبری تیم ملی پرداخت.

نه، این کی‌روش سابق نیست!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران فوتبال ایران تصویری که از کارلوس کی‌روش از گذشته در ذهن دارند، جنب و جوش زیاد او کنار زمین است. سرمربی پرتغالی ایران در مدت 8 سال حضور در تیم ملی در اکثر مسابقات با استرس زیاد و البته جنب و جوش و فعالیت کنار زمین حضور می‌یافت.

از گذشته به یاد داریم که نه فقط در ایران بلکه در زمان حضور کی‌روش در تیم های دیگر هم او را لب خط دور از آرامش ببینیم که مدام در حال صحبت با بازیکنان و حتی اعتراض به تصمیمات داوران است.

کی‌روش اما امروز در جریان دیدار ایران و اروگوئه آرامش خاصی در کنار زمین داشت. او که با لباس های رسمی تیم ملی و کاپشن اسپانسر ایران کنار زمین ایستاده بود، خیلی کم با بازیکنان صحبت کرد و شاهد اعتراض خاصی نیز از طرف او به داور مسابقه نبودیم.

به نظر می‌رسد کی‌روش در بازی با اروگوئه با دقت مشغول ارزیابی بازیکنان تیم ملی ایران بود تا بتواند شرایط بازیکنان را در بازی بسنجد و بهتر بتواند درباره ترکیب تیم خود تصمیم بگیرد. این مربی پرتغالی قطعا در بازی های رسمی تصویری که باعث شده او را متفاوت از گذشته تصور کنیم را به نمایش نخواهد گذاشت و احتمالا همان کی‌روشی خواهد شد که همه ما انتظار داریم.

1747542

دیدگاه‌ها