کد خبر : 1845018 | 01 مهر 1401 ساعت 21:10 | 21.5K بازدید | 6 دیدگاه

ورود مهره‌های خطرناک و گلزن ایران به زمین

چهار بازیکن هجومی تیم ملی ایران به‌عنوان یار جانشین مقابل اروگوئه به میدان رفتند.

ورود مهره‌های خطرناک و گلزن ایران به زمین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی امروز مقابل اروگوئه نمایش پایاپای و خوبی ارائه کرده و هم‌اکنون که ۸۰ دقیقه از بازی سپری شده، با تساوی بدون گل در جریان است، اما کارلوس کی‌روش با تغییرات هجومی سعی کرده شانس گلزنی ایران را بالاتر ببرد و در دقایق پایانی شانس رسیدن به تور دروازه حریف را پیدا کنند.

پس از اینکه امیر عابدزاده در یک تغییر اجباری جانشین علیرضا بیرانوند شد و نخستین تعویض ایران مقابل اروگوئه لقب گرفت، کارلوس کی‌روش چهار مهره هجومی را وارد زمین کرد تا توان دوباره‌ای به خط حمله تیمش بدهد و بیشتر از قبل به دروازه اروگوئه نزدیک شوند.

مهدی طارمی که نامش در ترکیب اولیه تیم ملی قرار نگرفته و برخلاف انتظار نیمکت‌نشین شده بود، در دقیقه ۶۸ به زمین آمد و جانشین علیرضا جهانبخش شد تا حضور این بازیکن تازه نفس و گلزن موجب شود ایران با این بازیکن هم برای گلزنی شانس خود را امتحان کند.

احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده و کریم انصاری‌فرد نیز دیگر بازیکنانی بودند که همراه با مهدی طارمی وارد زمین شدند و به ترتیب جای سید ابوالفضل جلالی، مهدی ترابی و سردار آزمون را گرفتند.

حضور نوراللهی موجب شد تا او در کنار سعید عزت‌اللهی به‌عنوان هافبک‌های دفاعی بازی کنند و احسان حاج‌صفی از این پست به دفاع چپ و جایی که ابوالفضل جلالی حضور داشت، منتقل شود.

دیدگاه‌ها