کد خبر : 1845026 | 01 مهر 1401 ساعت 21:50 | 76.1K بازدید | 14 دیدگاه

۷ بازی بدون باخت و فقط یک گل خورده؛

شگفتی ایران و شکستن طلسم فوق‌العاده اروگوئه

شاگردان کارلوس کی‌روش توانستند به روند شکست‌ناپذیری اروگوئه پس از هفت مسابقه پایان بدهند.

شگفتی ایران و شکستن طلسم فوق‌العاده اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه در شرایطی امشب یک مسابقه تدارکاتی مقابل ایران برگزار کرد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد که پیش از این دیدار هیچ باختی در حضور سرمربی فعلی خود تجربه نکرده بود و علاوه بر آن یک رکورد ویژه در کلین‌شیت داشت، اما همه این آمار درخشان برابر تیم ایران پایان پیدا کرد.

فدراسیون فوتبال اروگوئه که پس از یک تساوی و چهار شکست متوالی طی پنج هفته در مرحله مقدماتی جام جهانی و سخت شدن شرایط صعودشان به این رقابت‌ها تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفت و دیگو آلونسو را جانشین اسکار تابارز کرد، با این جابه‌جایی روند کاملا متفاوتی به وجود آورد و توانست در قامت تیمی پرقدرت ظاهر شود.

1747550

تیم ملی اروگوئه پس از دوران تلخی که با ناکامی در رسیدن به برد طی پنج هفته پیاپی در مرحله مقدماتی جام جهانی داشت، در چهار مسابقه متوالی این رقابت‌ها با هدایت دیگو آلونسو توانست از سد تیم‌های پاراگوئه، ونزوئلا، پرو و شیلی عبور کند و به رویداد بزرگ فوتبال جهان در قطر برسد ولی این روند فوق‌العاده آنها در دیدارهای تدارکاتی نیز ادامه پیدا کرد.

اروگوئه با سرمربیگری آلونسو پس از این چهار برد در آمریکای جنوبی، در سه مسابقه دوستانه به میدان رفت که مقابل مکزیک و پاناما به برتری دست یافت و برابر آمریکا متوقف شد، اما این روند شکست‌ناپذیری آنها امشب پایان یافت.

1747559
آلونسو در شبی که تیمش شانس گلزنی هم داشت و حتی دو بار توپ از روی خط دروازه برگشت داده شد، نخستین باخت را با اروگوئه تجربه کرد

تیم ملی اروگوئه پس از هفت مسابقه متوالی که هیچ شکستی نداشت و طی این مدت فقط یک گل دریافت کرده بود، امشب با گل مهدی طارمی نخستین باخت را با هدایت آلونسو تجربه کرد تا نوار کلین‌شیت‌ها و شکست‌ناپذیری‌هایش قطع شود.

دیدگاه‌ها