کد خبر : 1845027 | 01 مهر 1401 ساعت 21:55 | 26.1K بازدید | 15 دیدگاه

بوسکتس: از من دروغ می‌نویسند؛ مسی هنوز بهترین است

سرخیو بوسکتس شایعات جدایی اش از بارسا در پایان فصل را تکذیب کرد. او ضمن تمجید از لیونل مسی گفت که تیم ملی آرژانتین با مسی یکی از شانس های اصلی قهرمانی جام جهانی خواهد بود.

بوسکتس: از من دروغ می‌نویسند؛ مسی هنوز بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، فردا از دور گروهی لیگ ملت های اروپا، اسپانیا میزبان سوئیس است. سه شنبه نیز اسپانیا به مصاف پرتغال خواهد رفت و به چهار امتیاز از این دو بازی نیاز دارد تا راهی نیمه نهایی شود.

1747563

سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا، در نشست خبری این بازی گفت:« از هر بازی برای اسپانیا لذت می برم. کاپیتان این تیم بودن یک افتخار بزرگ است. بازی برابر سوئیس بسیار دشوار است و بارها برابر یکدیگر قرار گرفته ایم. سوئیس بازیکنان بزرگی دارد و ما قطعا برای پیروزی وارد زمین می شویم. با سبک همیشگی خودمان به دنبال سه امتیاز هستیم.»

از قرارداد بوسکتس با بارسا تنها یک سال دیگر باقیمانده و گفته می شود فصل بعد قصد دارد برای اینترمیامی آمریکا بازی کند. او در این رابطه گفت:« از الان نمی توانم چیزی بگویم. شایعات زیادی منتشر شده که هیچکدام صحت ندارند. ابتدا باید فصل تمام شود و سپس ببینم شرایطم در بارسا چگونه است. هنوز هیچ تصمیم قطعی‌ای نگرفته ام. فعلا می خواهم از فوتبال در بارسا و تیم ملی لذت ببرم. البته واضح است که دیگر 20 ساله نیستم. یک سال از قراردادم باقیمانده ولی از حالا اخبار کذب در مورد من منتشر کرده اند.»

1747369

غیبت آنسو فاتی و بازیکنان بارسایی تیم ملی اسپانیا:« گاوی و پدری دو بازیکن جوان و آینده داری هستند که از بازی کنارشان لذت می برم. این دو می توانند سال ها برای بارسا و اسپانیا بدرخشند. آنسو فاتی هم باید بیشتر بازی کند تا به فرم قبلی خود برگردد. او می تواند مهاجم بسیار بزرگی شود. آنسو از لحاظ ذهنی قوی است و مطمئنم که می تواند در اردوهای بعدی تیم ملی باشد.»

لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین:« می دانم که مسی در رویای قهرمانی جام جهانی است. او قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا را کم داشت که سال قبل به آن رسید. تیم ملی آرژانتین فوق العاده خوب است و از شانس‌های قهرمانی جام جهانی خواهد بود. در تیم ملی آرژانتین فضایی صمیمی و دوستانه وجود دارد. سال ها از بازی کنار مسی لذت بردم و حالا بازی هایش را از تلویزیون تماشا می کنم. او همچنان بهترین فوتبالیست دنیاست و برایش بهترین ها را می خواهم.»

دیدگاه‌ها