کد خبر : 1845036 | 01 مهر 1401 ساعت 22:34 | 75.9K بازدید | 20 دیدگاه

ستاره محبوب آنچلوتی مقهور قدرت خط هافبک ایران

فدریکو والورده، ستاره تیم ملی اروگوئه و باشگاه رئال مادرید نتوانست مانع از شکست تیم ملی کشورش مقابل ایران شود.

ستاره محبوب آنچلوتی مقهور قدرت خط هافبک ایران

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش چندی پیش جایگزین دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران شد. در واقع سرمربی پرتغالی برای سومین بار تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی هدایت خواهد کرد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران امشب در یک بازی دوستانه در اتریش به مصاف تیم ملی اروگوئه رفتند. در نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در 45 دقیقه دوم نمایش حساب شده شاگردان کارلوس کی‌روش با گل زیبای مهدی طارمی همراه شد تا ایران در این دیدار دوستانه مقابل حریف قدرتمند خود به پیروزی برسد.

یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر فوتبال دنیا در ترکیب تیم ملی فوتبال اروگوئه حضور داشت. فدریکو والورده که تا به اینجای فصل بهترین بازیکن باشگاه رئال مادرید بود، 90 دقیقه در ترکیب اروگوئه قرار داشت اما نتوانست جلوی شکست این تیم مقابل ایران را بگیرد.

در واقع خط هافبک تیم ملی فوتبال ایران توانست فدریکو والورده را به خوبی مهار کرده تا این بازیکن نتواند همچون رقابت‌های باشگاهی و حضور در ترکیب رئال مادرید تاثیر شگرف و فوق‌العاده خود را بگذارد. والورده در این بازی چهار شوت به سمت دروازه ایران زد و دقت پاس 89 درصدی را هم به ثبت رساند. او همچنین سه تکل زد که هیچ‌کدام از آنها موفقیت‌آمیز نبود.

دیدگاه‌ها