کد خبر : 1845062 | 02 مهر 1401 ساعت 09:27 | 24.5K بازدید | 30 دیدگاه

آرژانتین 3-0 هندوراس؛ پیروزی با دبل مسی

آرژانتین شب گذشته به مصاف هندوراس رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-3 از سر راه بردارد.

آرژانتین 3-0 هندوراس؛ پیروزی با دبل مسی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دیداری دوستانه روبروی هندوراس قرار گرفت و موفق شد این حریف را با نتیجه 0-3 شکست دهد. 
شاگردان لیونل اسکالونی با این پیروزی موفق شدند روند شکست ناپذیری‌شان را حفظ کنند و حالا در 34 بازی شکست نخورده‌اند. آنها امیدوار هستند که این روند در دیدار برابر جاماییکا که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد نیز ادامه پیدا کند. 
آخرین شکست این تیم در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکای 2019 بوده است و همین باعث شده که هواداران این تیم امید زیادی به آنها داشته باشند و شب گذشته نیز 64 هزار نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه هارد راک آمده بودند. 
توپ و میدان در این بازی در اختیار آرژانتین بود اما خط دفاعی هندوراس با تمام قوا با او یارگیری می‌کرد تا مانع از درخشش این بازیکن شود اما این کافی نبود و این مهاجم پاری سن ژرمن حرکتی را آغاز کرد که منجر به گل اول تیمش در دقیقه 16 شد که توسط لائوتارو مارتینز به ثمر رسید. 

1747646
هندوراس که فرصت زیادی برای به دست آوردن توپ نداشت روی به خطاهای متعدد آورد و همین موضوع اعتراض بازیکنان حریف به داور را در پی داشت و در نهایت کشیدن پیراهن جیووانی لوسلسو در دقایق پایانی نیمه اول باعث شد که یک پنالتی به سود این تیم اعلام شود که لیونل مسی آن را به گل تبدیل کرد. 

1747647
شرایط در نیمه دوم هم به همین شکل ادامه پیدا کرد و مسی در دقیقه 56 هم در آستانه زدن گل دوم خودش و گل سوم تیمش بود اما توپش از بالای دروازه بیرون رفت اما او ناامید نشد و در دقیقه 69 بود که توانست با یک ضربه تمام کننده تماشایی حساب کار را 0-3 به سود آرژانتین کند. 
این تیم در ادامه سعی کرد بازی را مدیریت و از بردی که به دست آورده دفاع کند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و شاگردان اسکالونی منتظر بازی بعدی که آخرین دیدار دوستانه آنها تا پیش از شروع جام جهانی 2022 قطر است باشند.

 

دیدگاه‌ها