کد خبر : 1845094 | 02 مهر 1401 ساعت 12:25 | 22.9K بازدید | 9 دیدگاه

برای شکست آلومینیوم وارد زمین خواهیم شد

صادقی: لغو بازی با فولاد عجیب بود

دروازه بان با تجربه ملوان می گوید او و هم تیمی هایش کاملا متوجه شرایط حساس این تیم شده اند.

صادقی: لغو بازی با فولاد عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی در مورد شرایط ملوان در وقفه ایجاد شده در لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: بازی با فولاد به طرز عجیبی کنسل شد، در حالیکه ما برای آن بازی آمادگی داشتیم، ولی متاسفانه آن دیدار لغو و بعد هم لیگ تعطیل شد. در حال حاضر با تمام وجود زیر نظر کادر فنی تمرین می کنیم. تا الان هم 2 بازی دوستانه انجام دادیم و به دنبال این هستیم یک بازی تدارکاتی دیگر هم برگزار کنیم. شرایط تیم خیلی خوب است و سعی می کنیم بتوانیم در بازی های آینده امتیازات لازم را کسب و شرایط ملوان را بهتر کنیم.

او در مورد لغو دیدار با فولاد به علت شرایط جوی توضیح داد: شرایط آب و هوایی خیلی خوب و عادی بود و از هفته های آینده قطعا انزلی  بیشتر از قبل بارانی خواهد شد. اگر قرار باشد با یک بارش باران بازی لغو شود، مسئله عجیبی است. ما باید از میزبانی استفاده لازم را ببریم. نمی دانم چه اتفاقی افتاد و چه شد که بازی برگزار نشد ولی برای بازی های آینده باید بیشتر برنامه ریزی کنند که ما هم بتوانیم از امتیاز میزبانی بهره ببریم چون تا دو، سه ساعت قبل از بازی هم ما در استادیوم حاضر بودیم و شرایط خوب بود.

گلر ملوان اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اعلام کند، برای بازی با فولاد آماده خواهیم بود و با تمام وجود برای کسب سه امتیاز می رویم. برای ما فرقی نمی کند در چه شرایط آب و هوایی باشد چون در انزلی همیشه باران می بارد، ولی می شد که بازی را ۲۴ ساعت بعد برگزار کرد که اینگونه نشد. عیب و ایرادهایی هم که از سمت ما برای میزبانی بوده، برطرف شد. اگر در بیرون از ورزشگاه جای خاصی مانده باشد، آن را هم درست می کنند که بهانه خاصی نباشد.

1685546

صادقی در همین رابطه اضافه کرد: ما قصد داشتیم سه امتیاز را از فولاد بگیریم چون بچه ها واقعا آماده بودند. در بازی با آلومینیوم مطمئنا برای به دست آوردن سه امتیاز به میدان می رویم تا تیم ما از شرایط قعر نشینی خارج شود.

دروازه بان ملوان در مورد عملکرد خودش در 2 بازی اخیر عنوان کرد: از لحاظ فردی تمام تلاشم را می کنم بازی را بدون گل خورده و با سه امتیاز کامل به پایان برسانیم. در بازی های قبل هم تمام تلاشمان را کردیم. در دیدار با گل گهر یک گل به خودی دریافت کردم. در مسابقه با ذوب آهن روی پنالتی گل خوردیم که به نظر من پنالتی نبود. روی دور بدبیاری بودیم ولی به زودی این بدشانسی ها تمام خواهد شد و کلین شیت های ما شروع می شود.

او اظهار داشت: هر کدام از گلر هایی که در حال حاضر در ملوان هستند، اگر بازی کنند، مطمئنا بهترین عملکرد را خواهند داشت. در بازی با گل گهر هم به نظر خودم و طبق آمار سایت ها، نمره قابل قبولی گرفته بودم ولی متاسفانه وقتی گل خورده می شود و تیم نتیجه نمی گیرد، هیچ جوره به آدم نمی چسبد. شاید یک مقدار از لحاظ روحی تکان بخوریم ولی همگی دوست داریم سه امتیاز را بگیریم. اگر گل نخوریم و برنده میدان شویم، که چه بهتر ولی با توجه به شرایطمان در جدول، کسب پیروزی برای ما خیلی مهم است.

صادقی در پایان یادآور شد: بچه های ما آمادگی کامل را برای دیدار با آلومینیوم دارند و متوجه شدند حتی یک اشتباه منجر به از دست دادن امتیاز می شود و به آن تجربه لازم رسیده اند. تیم جوان و با انگیزه ای داریم. امیدوارم با امتیازاتی که در بازی های آینده می گیریم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها