کد خبر : 1845100 | 02 مهر 1401 ساعت 12:50 | 11.2K بازدید | 4 دیدگاه

اسکالونی: هیچ حریفی برای آرژانتین آسان نیست

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‌گوید بازیکنانش برابر همه حریفان با تمام وجود به میدان می‌روند.

اسکالونی: هیچ حریفی برای آرژانتین آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف هندوراس رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
لیونل مسی دو گل و لائوتارو مارتینز یک گل در این بازی به ثمر رساندند تا روند شکست‌ناپذیری این تیم را حفظ کنند. آنها آخرین بار در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکای 2019 شکست خوردند و امیدوار هستند که این روند را در جام جهانی 2022 قطر نیز حفظ کنند. 
این تیم روز سه‌شنبه هفته آینده در دومین بازی تدارکاتی‌اش پیش از جام جهانی 2022 باید در نیویورک به مصاف جاماییکا برود. 
اسکالونی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« این دیدار همان طوری پیش رفت که انتظارش را داشتیم. ما به همان سبکی که باید بازی کردیم و من از این موضوع بسیار راضی هستم. مهم‌ترین نکته این است که هر کس که وارد زمین شد نشان داد که واقعا دوست دارد برای تیم بازی کند و مفید باشد.»

1747710
سرمربی تیم ملی آرژانتین درباره عزم بازیکنان تیمش حتی برای پیروزی برابر هندوراس اظهار داشت:« آرژانتین هر بار که به زمین می‌رود و برابر هر حریفی که قرار می‌گیرد، احساس خوبی را به شما می‌دهد. بازی در جام جهانی هم برای ما همینطور است. مسئولیت بزرگی دارد اما ما سعی می‌کنیم از آن لذت ببریم. فوتبال یک بازی است و گاهی بهترین تیم برنده نمی‌شود و این اتفاق ممکن است در جام جهانی هم رخ دهد.» 
او با اشاره به تغییرات ایجاد شده در فوتبال در سال‌های اخیر اضافه کرد:« امروز دیگر هیچ حریفی برای ما آسان نیست. مهم‌ترین نکته این است که بتوانیم از سبکی که مدنظر داریم به درستی استفاده کنیم. ما می‌دانیم که گاهی می‌بریم و گاهی می‌بازیم اما مردم در کشوری مثل ما می‌دانند که بازیکنان هم احساسی مشابه ما دارند.»
اسکالونی همچنین درباره مسی ادامه داد:« ما به جایی که مسی در آن بازی می‌کند عادت داریم. مهم این است که مسی خوب و در تیم راحت است و از فوتبال بازی کردن با ما لذت می‌برد. هرچقدر او بیشتر لذت ببرد، ما هم بیشتر لذت می‌بریم.»

دیدگاه‌ها