کد خبر : 1845110 | 02 مهر 1401 ساعت 13:50 | 53.4K بازدید | 10 دیدگاه

نیمار: نمی‌خواهم درباره امباپه حرف بزنم

نیمار، ستاره برزیلی، بار دیگر نشان داد که رابطه‌اش با کیلیان امباپه بسیار سرد شده است.

نیمار: نمی‌خواهم درباره امباپه حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در دیداری دوستانه در فرانسه برابر غنا قرار گرفت و موفق شد این تیم را 0-3 شکست دهد. 
نیمار که از ابتدای فصل یکی از بازیکنان درخشان پاری سن ژرمن در میدان بوده و یکی از بهترین فصل‌های  دوران حرفه‌ای فوتبالش را پشت سر می‌گذارد موفق شد در این بازی نیز نمایش خوبی با پیراهن تیم ملی کشورش ارائه کند. 
دو گل این تیم را ریچارلیسون و یک گل را نیز مارکینیوش وارد دروازه حریف کرد و نیمار نیز دو پاس گل را در کارنامه‌اش به ثبت رساند. 1747719


با این حال درخشش این بازیکن در زمین نبود که توجه بسیاری از رسانه‌های اروپایی و خصوصا فرانسوی را به خود جلب کرد، بلکه اظهارات جنجالی او پس از پایان این بازی بود که حاشیه بسیاری را پیرامون او، امباپه و پی اس جی ایجاد کرد. 
خبرنگاران پس از بازی درباره رابطه او با امباپه در تیم باشگاهی‌اش سوال کردند و نیمار در حالی که هوا را با ناخشنودی از بینی و دهانش بیرون می‌داد گفت:« من دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم.»
این دو بازیکن پیش از این و از ابتدای فصل نشان داده بودند که دیگر رابطه خوبی با هم ندارند و شایعات مربوط به درخواست این بازیکن فرانسوی از تیم پی اس جی برای فروش نیمار باعث شد که دوستی نزدیک آنها کاملا از بین برود و به یکی از معضلات جدی پی اس جی در فصل جدید تبدیل شود.

دیدگاه‌ها