کد خبر : 1845112 | 02 مهر 1401 ساعت 13:57 | 75.2K بازدید | 20 دیدگاه

شماره 9 سرنگون شد، خبری از پنالتی نبود

تخصص طارمی در تیم‌ملی جواب نداد!(عکس)

سرنگونی مهدی طارمی در محوطه جریمه اروگوئه را داور اتریشی خطای پنالتی تشخیص نداد.

تخصص طارمی در تیم‌ملی جواب نداد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که انبوهی از حواشی درباره مهدی طارمی و پنالتی گرفتن‌های او در پرتغال ایجاد شده و حتی باعث شد تا اتحادیه بازیکنان فوتبال این کشور و باشگاه پورتو نیز بیانیه‌هایی را در حمایت از ستاره ایرانی منتشر کنند، یک صحنه مشکوک در بازی ایران و اروگوئه اتفاق افتاد.

قبل از آنکه مهدی طارمی گل برتری ایران مقابل اروگوئه را به ثمر برساند، مهاجم تیم ملی با نفوذ مناسب وارد محوطه جریمه حریف شد. در این لحظه مدافع اروگوئه تکلی بلند روی پای طارمی زد و اگرچه او توپ را زد اما با مهاجم شماره 9 ایران نیز برخورد داشت و باعث سرنگونی اش شد.

زمین خوردن طارمی در این صحنه باعث شد تا او اعتقاد به خطای پنالتی روی خودش داشته باشد اما داور اتریشی چنین نظری نداشت و رای به ادامه بازی داد.

به عبارت بهتر طارمی اگرچه بازهم توانست منجی تیم ملی ایران شود و گل زیبایی را برای برد مقابل اروگوئه به ثمر برساند اما قطعا اگر آن صحنه مشکوک در محوطه جریمه اروگوئه را داور پنالتی می‌گرفت، نام این بازیکن بار دیگر در ماجرای تخصصی گرفتن پنالتی بر سر زبان‌ها می‌افتاد.

به عبارت بهتر تخصص طارمی در قراردادن بدن خود مقابل مدافعان حریف و گرفتن خطا از آنها در بازی با اروگوئه جواب نداد اما این بازیکن با گل زیبایی که به ثمر رساند بار دیگر توانایی های فنی خود را به نمایش گذاشت.

1747721

دیدگاه‌ها