کد خبر : 1845132 | 02 مهر 1401 ساعت 16:20 | 66.5K بازدید | 19 دیدگاه

دنی آلوس: به رونالدو نزدیک‌تر از مسی هستم

دنی آلوس، مدافع سابق بارسلونا، اظهارات جالبی را درباره نظر و رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو مطرح کرده است.

دنی آلوس: به رونالدو نزدیک‌تر از مسی هستم

به گزارش "ورزش سه"، آلوس و رونالدو سال‌های بسیاری را به عنوان رقیب در دو تیم بارسلونا و رئال مادرید روبروی یکدیگر در زمین سپری کردند. 
این دو بازیکن حالا دیگر هیچ کدام در این دو باشگاه حضور ندارند و سال‌های پایانی فوتبال‌شان را دور از لالیگا سپری می‌کنند اما آلوس در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا از رونالدو تمجید کرده است. 
این بازیکن برزیلی در این مصاحبه به خبرنگار مارکا گفت:« من کریستیانو را دوست دارم. ما دیگر در بارسا یا رئال نیستیم  و من می‌توانم به راحتی صحبت کنم چون همیشه اینطور به نظر می‌رسید که چنین آزادی عملی ندارم. کریستیانو مثال بسیار خوبی برای همه ما بازیکنانی است که کیفیت خیلی بالایی نداریم. او به ما نشان داد که با تلاش و سختکوشی می‌تواند برابر بهترین‌ها رقابت کرد.»

1747508
او با اشاره به خاطر درگیری با رونالدو اظهار داشت:« من احترام زیادی برای او قائل هستم و این فرصت را داشتم که این موضوع را به او بگویم. زمانی بود که من به او سلام کردم و او به خاطر رقابت دو تیم نادیده‌ام گرفت. این جنجالی بود که هرگز منتشر نشد. اما ما در رختکن مراسم توپ طلا درگیری مختصری داشتیم. من به همه سلام کردم و او من را نادیده گرفت.»
آلوس با اشاره به روحیه قوی این بازیکن اضافه کرد:« من با او همذات پنداری می‌کنم چون هر کاری که در زندگی‌ام انجام دادم با تلاش بوده است. من به عنوان یک بازیکن به کریستیانو بیشتر از مسی نزدیک هستم و دلیل این موضوع به خاطر تلاش است، نه به خاطر استعداد. لئو با این استعداد به دنیا آمده است و در سطحی قرار دارد که فقط خودش می‌تواند به آن برسد.»

دیدگاه‌ها