کد خبر : 1845145 | 02 مهر 1401 ساعت 18:42 | 85.9K بازدید | 18 دیدگاه

تیم ملی آرژانتین در راه افتخاری تاریخی؛ فقط چهار قدم

تیم ملی آرژانتین در راه رسیدن به افتخاری تاریخی و بزرگ در دنیای فوتبال قرار دارد.

تیم ملی آرژانتین در راه افتخاری تاریخی؛ فقط چهار قدم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در بهترین فرم سال های اخیر خود قرار داشته و هواداران تیم امیدوارند آلبی سلسته بعد از سه دهه، دوباره عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنند. طلسم ناکامی در کوپا آمه ریکا 2021، برای شاگردان اسکالونی با برتری مقابل برزیل در فینال و در خاک این کشور، شکست و آنها موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. بامداد امروز بود که تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه پیش از شروع جام جهانی و با دو گل لیونل مسی و تک گل لائوتارو مارتینز، با سه گل از سد هندوراس گذشت.

1719462

بدین ترتیب تیم ملی آرژانتین تا امروز 34 بازی متوالی است که در مقابل هیچ تیمی شکست نخورده و در راه رسیدن به افتخاری بزرگ قرار دارد. آلبی سلسته در چهار دیدار آتی خود به ترتیب مقابل جامائیکا، عربستان، مکزیک و لهستان به میدان می رود که اولی چهارشنبه شب و دوستانه است و سه بازی بعدی در جام جهانی برگزار خواهد شد. اگر تیم لیونل اسکالونی در این چهار دیدار شکست نخورد، رکورد تیم ملی ایتالیا را شکسته و رکورد شکست ناپذیری در رده ملی را از آن خود خواهد کرد.

این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که آتزوری نیز در دوران حضور روبرتو مانچینی به این دستاورد رسیده بود، اما احتمال دارد آرژانتین خیلی زود این افتخار را تصاحب کند. بازی های پیش روی آلبی سلسته خیلی دشوار نیست و به نظر می رسد در صورت ادامه این روند، آنها می توانند لقب شکست ناپذیرترین تیم ملی دنیای فوتبال را به خود اختصاص دهند.

دیدگاه‌ها