کد خبر : 1845149 | 02 مهر 1401 ساعت 18:46 | 25.9K بازدید | 5 دیدگاه

سنگ‌سفیدی آسیب دیدگی داشت!

تاکید شمسایی بر مصدومیت یک ملی‌پوش

سرمربی تیم ملی فوتسال دلیل خط زدن یکی از بازیکنان با تجربه تیمش را مصدومیت عنوان کرد.

تاکید شمسایی بر مصدومیت یک ملی‌پوش

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی بامداد امروز شنبه، تهران را به مقصد کویت ترک کرد که در آخرین روز اردو در ایران، وحید شمسایی به یکباره نام یکی از بازیکنان تیمش را تغییر داد و عنوان نمود محمدرضا سنگ‌سفیدی مصدومیت دارد و به همین دلیل بهمن جعفری، بازیکن فرش‌آرا باید جایگزین وی شود.

این تغییر ناگهانی در شرایطی رخ داد که سنگ‌سفیدی در تورنمنت اخیر تایلند چهار بازی برای تیم ملی فوتسال انجام داده و علاوه بر حضور در تمرینات یک هفته گذشته، تا دیروز جمعه هم در محل اردوی تیم ایران در هتل آزادی حضور داشت، اما به یکباره سرپرست تیم ملی به او عنوان کرده مصدومیت دارد و نمی‌تواند در جام ملت‌ها به میدان برود.

با وجود اینکه هنوز کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مصدومیت سنگ‌سفیدی را تایید نکرده، اما وحید شمسایی درباره غیبت این بازیکن با سابقه تیم ملی در جام ملت‌ها به فارس گفته: محمدرضا یکی از بازیکنان پرتلاش و با سابقه تیم ملی است. وی در تایلند به خوبی به تیم کمک کرد، اما متاسفانه طبق اعلام پزشکان نمی تواند به دلیل مصدومیت همراه تیم ملی در کویت باشد. با نظر کادر فنی بهمن جعفری به جای سنگ سفیدی به این مسابقات اعزام می‌شود.

او با بیان اینکه تمام بازیکنان جدید و قدیم قابل احترام هستند، ابراز کرد: همه بازیکنان قدیم با تمام قدرت برای اقتدار تیم ملی کشورشان تلاش کردند و از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نکردند که این تلاش و کوشش قابل تقدیر و ستایش است.  در حال حاضر آنها جای خود را به بازیکنان جوان دادند. همه ما باید به این جوانها کمک کنیم تا ان‌شاءالله بتوانند مثل آنها موفق شوند.

دیدگاه‌ها