کد خبر : 1845152 | 02 مهر 1401 ساعت 19:18 | 35.7K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره‌ایران آماده شروع یک فصل فوق‌العاده در فرانسه

محمد جواد معنوی نژاد آماده است تا در ترکیب پویتوین فرانسه فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

ستاره‌ایران آماده شروع یک فصل فوق‌العاده در فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، گزاف نیست اگر بگوییم که جواد معنوی نژاد یکی از مهمترین استعداد های والیبال ایران طی سال های اخیر بوده است. با این حال مصدومیت ها به یک بدشانسی بزرگ برای این ستاره والیبال ایران تبدیل شد و به او اجازه نداد آنطور که باید قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش بگذارد.

چندی قبل مشخص شد که بعد از پایان مصدومیت جواد معنوی نژاد او به تیم پویتوین فرانسه بازگشته و فصل آینده در این تیم به میدان خواهد رفت. از طرف دیگر معنوی‌نژاد برای تبدیل شدن دوباره به یک مهره کلیدی در تیم ملی نیز از انگیزه های بالایی برخوردار است.

این دریافت کننده قدرتی والیبال ایران، رقابت های لیگ ملت ها را به دلیل نا آمادگی از دست داد اما در قهرمانی جهان در لیست تیم ملی حضور داشت. اگرچه معنوی نژاد در مسابقات قهرمانی جهان خیلی به بازی گرفته نشد اما در همین فرصت اندک نیز نشان داد که به بهترین فرم خود نزدیک و نزدیک تر شده است.

رقابت های لیگ والیبال فرانسه به زودی آغاز خواهد شد و معنوی نژاد این روزها تمرینات خود را به شکل فشرده ای با هم تیمی هایش در پویتوین پیگیری می‌کند تا علاوه بر رقم زدن یک فصل فوق العاده با این تیم فرانسوی، جایگاه خود در ترکیب ثابت تیم ملی را هم به دست آورد.

دیدگاه‌ها