کد خبر : 1845197 | 03 مهر 1401 ساعت 11:40 | 25.5K بازدید | 23 دیدگاه

پاتریس اورا:

سیتی با هالند بهانه‌ای برای قهرمان نشدن در اروپا ندارد

پاتریس اورا، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، می‌گوید منچسترسیتی با حضور ارلینگ هالند باید فاتح لیگ قهرمانان شود.

سیتی با هالند بهانه‌ای برای قهرمان نشدن در اروپا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین هدف مدیران سیتی در سال‌های اخیر کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بوده است اما آنها هرگز موفق نشدند به این جام دست پیدا کنند. 
آنها فصل گذشته در یک قدمی رسیدن به فینال بودند اما برابر رئال مادرید شکست خوردند و سال پیش از آن نیز به فینال رسیدند اما بازی را برابر چلسی واگذار کردند تا همچنان در حسرت این قهرمانی بمانند. 
اورا که پیش از این در فصل 08-2007 موفق شده بود با منچستریونایتد جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد، معتقد است که حضور ارلینگ هالند باعث شده که سیتیزن‌ها دیگر بهانه‌ای برای عدم قهرمانی در این مسابقات نداشته باشند. 

1745890


این مدافع سابق یونایتد در این باره گفت:« هالند یک هیولای واقعی است. او از فیزیکش در زمین استفاده می‌کند. این بازیکن برابر دروازه بسیار خطرناک است، حرکات درستی دارد و برای یک بازیکن با این قد و قدرت بسیار سریع است. او مانند یک گربه است.»
اورا با اشاره به اهمیت حضور این بازیکن در ترکیب سیتی اظهار داشت:« او باعث شده است که این تیم بار دیگر مدعی باشد چون یک شماره 9 واقعی است. سیتی بدون مهاجم قهرمان لیگ برتر شده است اما در لیگ قهرمانان به مشکل خورد. حالا من احساس می‌کنم که آنها هیچ توجیهی ندارند. وقتی در فینال برابر چلسی باختند، گواردیولا تصمیم گرفت که بدون مهاجم بازی کند اما این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد.»

دیدگاه‌ها