کد خبر : 1845224 | 03 مهر 1401 ساعت 15:30 | 24.6K بازدید | 11 دیدگاه

کرویف: یونایتد با تن‌هاخ به دوران اوج برمی‌گردد

یوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا معتقد است که اریک تن‌هاخ گزینه مناسبی برای برگرداندن منچستریونایتد به روزهای طلایی است.

کرویف: یونایتد با تن‌هاخ به دوران اوج برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد کارش با تن‌هاخ در ابتدای فصل را با دو شکست پیاپی برابر برایتون و برنتفورد آغاز کرد اما پس از آن توانست شرایط را به سود خودش تغییر دهد. 
این مربی هلندی موفق شده روزهای سختی را که یونایتد در طول چند سال اخیر و خصوصا فصل گذشته سپری کرد به پایان ببرد و پیروزی برابر لیورپول مقدمه‌ای بر بردهای متوالی این تیم در لیگ برتر شد تا آنها با 12 امتیاز از 6 بازی و با دو بازی عقب مانده در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. 
کرویف در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« یونایتد در طول این سال‌ها همیشه از بازیکنان خوبی بهره برده است. اگر تک تک بازیکنان را بررسی کنید می‌بینید که آنها تیم خوبی دارند و هرگز از نبود استعداد رنج نبرده‌اند. گاهی بازیکنان خوب لزوما باعث شکل گرفتن یک تیم برنده نمی‌شوند.»

1744584


این بازیکن سابق یونایتد با اشاره به تغییرات دنیای فوتبال گفت:« امروزه مسئله فقط این نیست که بازیکنی خوب باشد، بلکه باید با بازیکن کناری، جلویی و پشتی‌اش سازگار باشد. آیا آنها می‌توانند با هم بازی کنند؟ این داستان کاملا متفاوتی است. این شبیه بازی کامپیوتری نیست. تیم باید تعادل درستی داشته باشد و تن‌هاخ حالا وارث جدید این تیم است. به نظر می‌رسد که این آغازی جدید برای آنهاست و من صرفا از چیزهایی که از بیرون می‌بینم و می‌خوانم متوجه این موضوع شده‌ام.»
او با اشاره به توانایی این مربی هلندی اضافه کرد:« این چالشی دشوار است اما با زمان و صبوری کافی و با خریدهای درست در پنجره‌های نقل و انتقالاتی، من اطمینان دارم که او می‌تواند آنها را به دوران اوج و جایی که باید باشند برگرداند.»

دیدگاه‌ها