کد خبر : 1845237 | 03 مهر 1401 ساعت 18:21 | 26.7K بازدید | 3 دیدگاه

زندی: با استعفای دقیقی مخالفت کردیم

سو تفاهمات با تصمیم شهاب زندی برطرف شد و سعید دقیقی به تمرینات شمس آذر برگشت، این خبری است که مدیرعامل باشگاه داد.

زندی: با استعفای دقیقی مخالفت کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی که چندی پیش از هدایت شمس آذر قزوین استعفا داد بود؛ مجدد به تمرینات این تیم بازگشت. شهاب زندی، مدیر عامل این باشگاه در خصوص این اتفاق به خبرنگار ما گفت: از سوی باشگاه کار شکنی و بدقولی انجام نشده است. پول و پاداش ها سر موقع پرداخت شده، کار هایی که باید انجام می شده به وقتش انجام شده است. سو تفاهمی بود و آقای دقیقی استعفا داد و هیئت مدیره موافقت کرد ولی من با استعفا آقای دقیقی مخالفت کردم. طی جلسه ای که با اعضای تیم و مدیران داشتیم سعی کردیم سو تفاهم را برطرف کنیم و بعد از جلسه ای که گذاشتیم همه چیز حل شد. از بین مسئولان استانی به جز رئیس هیئت فوتبال با هیچ کس نشستی نداشتیم گرچه مسئولیت برای ما قابل احترام هستند ولی مسئولیت این تیم گردن من است و  با مشورتی که با قائم مقام و مشاورین باشگاه انجام دادم جلسه ای گذاشتیم و سو تفاهمات برطرف شد و آقای دقیقی به تمرینات برگشت.
او در مورد اینکه گفته می شد سلمان تاجدار جایگزین سعید دقیقی شده ادامه داد: آقای تاجدار با هماهنگی خودم آمده بود تا تکلیف آقای دقیقی مشخص شود تا در این بین تیم بدون مربی نماند. آقای تاجدار هم اعلام کرده بود به صورت موقت آمده آن هم به خاطر دوستی که با بنده دارد این مسئولیت را تقبل کرد. من به عنوان مدیرعامل نمی توانم قطار در حال حرکت را متوقف کنم. ما به راهمان ادامه می دهیم، منتظر آقای دقیقی بودیم ولی باید آینده نگری هم می کردیم چون هفته آینده بازی داریم.

1747891

مدیرعامل شمس آذر در مورد صدرنشینی در لیگ آزادگان و روند خوبشان توضیح داد: به خاطر برنامه ریزی مناسب پیش فصل را زود استارت زدیم. تمرینات بدنسازی انجام دادیم و اردو های پیش فصل و بازیهای دوستانه به خوبی پیش رفت و با آمادگی کامل به مسابقات پا گذاشتیم. خدا را شکر با درایت سعید دقیقی که واقعا جا دارد از زحمات و پشتکارش تشکر کنم ولی ما یک تیم حرفه ای هستیم و هر چیزی قواعدی دارد؛ ما قبل از اینکه یک تیم باشیم یک خانواده هستیم. آقای دقیقی هر مشکلی دارد نیازی به استعفا نیست زیرا اینجا خانه خودش است و می تواند صحبت کند و مشکلش هم یک سو تفاهم بین خودش و مالکان بود که خدا را شکر حل شد.
وی در مورد استعفای دقیقی پیش از فصل نیز گفت: موضوع درون خانوادگی بود و چیز خاصی نبود.  موضوع خاصی نبوده و من به عنوان مدیرعامل هیچ مشکلی با او ندارم. متقابلاً سعید هم همین طور. یکسری ها سعی می کنند شیطنت کنند و برای تیم صدر جدول از این شیطنت ها وجود دارد.
وی اضافه کرد: امیدوارم با تلاش سعید دقیقی، مدیران و مالکان، اعضای تیم و بازیکنان سعی می کنیم جایگاهمان را حفظ و مردم قزوین را خوشحال کنیم.
زندی یادآور شد: جا دارد از زحمات آقای باجی وند رئیس هیئت فوتبال، نصرالله خواجه گیری قائم مقام و آقای مجید رضایی تشکر می کنم. غیر از این ها هیچ کس در جلسه ما حضور نداشتند و مالکان هم دست من را در هر زمینه ای باز گذاشتند. با توجه به اینکه به عنوان مدیرعامل تصمیم گیرنده نهایی بنده هستم با استعفا آقای دقیقی مخالفت کردم. در نهایت با احترام به همگی تصمیم گیرنده اول و آخر من هستم و لاغیر.

دیدگاه‌ها