کد خبر : 1845244 | 03 مهر 1401 ساعت 19:48 | 64.6K بازدید | 9 دیدگاه

حرف آخر ژاوی؛ قرارداد کاپیتان حتما تمدید شود

ژاوی خواهان تمدید قرارداد بارسلونا با سرخیو بوسکتس، هافبک باتجربه و اسپانیایی، برای یک فصل دیگر شده است.

حرف آخر ژاوی؛ قرارداد کاپیتان حتما تمدید شود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرخیو بوسکتس، ستاره خط میانی بارسلونا در بیش از یک دهه اخیر، در پایان فصل به اتمام می رسد و در هفته های اخیر اخباری در مورد عدم تمایل کاتالان ها به حفظ این بازیکن منتشر شده است. برخی منابع خبر از توافق احتمالی این هافبک اسپانیایی با اینتر میامی داده و مدعی شدند سرخیو بوسکتس بعد از 14 سال بازی با لباس بارسلونا، در تابستان سال 2023 راهی لیگ آمریکا خواهد شد.

1747231

البته خود این بازیکن اخیرا این شایعات را تکذیب و تاکید کرد هنوز در مورد آینده به جمع بندی نهایی نرسیده است. نشریه موندودیپورتیوو مدعی شد بند تمدیدی برای یک فصل در قرارداد سرخیو بوسکتس وجود دارد که بارسلونا و به خصوص ژاوی خواهان فعال شدن آن بوده و این سرمربی جوان علاقه دارد هافبک تیمش برای یک فصل دیگر نیز در ترکیب کاتالان ها به میدان برود. کاپیتان 34 ساله بارسلونا هنوز در مورد آینده اش به جمع بندی نرسیده و احتمال دارد تصمیم سرخیو بوسکتس برای فصل بعد، در پایان رقابت های جام جهانی از سوی این بازیکن اعلام شود.

از بین بازیکنان باتجربه بارسلونا، بوسکتس هنوز بازیکنی بدون جانشین و مهم برای ژاوی محسوب می شود و احتمال ماندن او در رختکن برای فصل بعد، از ستاره هایی مانند جرارد پیکه و یوردی آلبا بیشتر است. علیرغم برخی مذاکرات سرخیو بوسکتس با دیوید بکام و باشگاه اینتر میامی، هنوز جدایی او از بارسا قطعی نشده و ممکن است او قبول کند تا تابستان سال 2024 برای این تیم به میدان برود.

دیدگاه‌ها