کد خبر : 1845251 | 03 مهر 1401 ساعت 21:30 | 19.2K بازدید | 9 دیدگاه

فلیک: ساوت‌گیت یکی از بهترین‌های تاریخ انگلیس است

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، به حمایت از همتای خود روی نیمکت انگلیس یعنی گرت ساوت‌گیت پرداخته است.

فلیک: ساوت‌گیت یکی از بهترین‌های تاریخ انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، نتایج تیم ملی انگلیس در چند ماه اخیر و به خصوص لیگ ملت های اروپا خوب نبوده و آنها سال آینده باید در سطح دوم در این مسابقات بازی کنند. همین اتفاق باعث شده در فاصله دو ماه مانده به شروع جام جهانی، انتقادات از عملکرد گرت ساوت‌گیت افزایش یابد و حتی برخی خواهان اخراج او شده اند. اما در آستانه تقابل آلمان و انگلیس، هانسی فلیک به تمجید از ساوت‌گیت پرداخته و او را یکی از بهترین مربیان تاریخ انگلیس خطاب کرد.

1747917

هانسی فلیک گفت: "ترکیب تیم ملی انگلیس فوق العاده بوده و بازیکنان باکیفیت زیادی در این تیم حضور دارند. البته شرایط مطابق میل پیش نمی رود، سرمربی همیشه مورد انتقاد قرار می گیرد. اما گرت ساوت‌گیت یکی از بهترین سرمربیان تاریخ فوتبال انگلیس محسوب می شود و آنها تیم باکیفیتی هستند، پس ما برای کسب نتیجه مورد نظر، باید نمایش خوبی ارائه دهیم."

ترکیب احتمالی تیم ملی آلمان: "جایگزین آنتونی رودیگر محروم؟ هنوز داریم به این فکر می کنیم که چه کاری برای جانشینی او انجام دهیم. ما نیکو شلوتربک را در اختیار داریم که به بازی کردن در کنار نیکلاس سوله عادت دارد. اما ماتیس گینتر نیز عملکرد خوبی داشته و بلاکوتچاپ نیز گزینه دیگری برای ما محسوب می شود. همه چیز معطوف به این است که به بازیکنان بابت کیفیتی که دارند، اعتماد به نفس بدهیم. دروازه‌بان اصلی تیم ملی آلمان؟ من فکر می کنم فردا شب مارک آندره تراشتگن در ترکیب ثابت ما قرار خواهد گرفت. همچنین جمال موسیالا نیز در ترکیب اصلی حضور دارد و فکر نمی کنم از این بابت متعجب شود."

دیدگاه‌ها