کد خبر : 1845263 | 04 مهر 1401 ساعت 00:51 | 82.5K بازدید | 13 دیدگاه

او می‌خواهد سنگال را شکست دهد

جدیت کی‌روش برای شکست طلسم منفی (عکس)

کارلوس کی‌روش از تقابل با سنگال خاطرات خوبی ندارد و به دنبال شکست این تیم همراه با ایران است.

جدیت کی‌روش برای شکست طلسم منفی (عکس)

به گزارش “ورزش سه” شاید اگر باخت تلخ برابر سنگال در ضربات پنالتی نبود، کی‌روش حالا همراه با تیم ملی مصر به جام جهانی رفته بود و هرگز‌ در اتریش مشغول آماده‌سازی ستاره‌های ایران نبود.

جدا از این مورد، آلیو سیسه همراه با شاگردانش در تیم سنگال یک‌ جام را از کی‌روش گرفته‌اند. درست وقتی که او با فراعنه به فینال جام ملت‌های آفریقا رسید، باز هم در ضربات پنالتی بازنده از زمین خارج شد تا دست کی‌روش و‌ صلاح به جام قهرمانی نرسد.

1747937

این دو‌ اتفاق مهم حالا انگیزه‌ای شده تا کی‌روش فقط به شکست سنگال همراه با ایران فکر کند. هدفی مهم که باعث شده سرمربی پرتغالی را جدی‌تر از همیشه در تمرینات ببینیم.

وی در تمرین امروز تیم ملی پا به پای بازیکنان بخش‌های تمرینی را اجرا کرد. به طوریکه ابتدا تاکتیکش را برای بازیکنان با جزییات تعریف می‌کرد و سپس از آن‌ها می‌خواست که دستوراتش را اجرا کنند.

1747938

آنطور که پیداست کی‌روش تاکید ویژه‌ای به استفاده مناسب از کناره‌های زمین و هم‌چنین ضربات ایستگاهی دارد. تمرینی که بازیکنان دفاعی را برای مقابله با هجوم حریف و بازیکنان هجومی برای طراحی حملات درست به آمادگی می‌رساند.

همانطور که در عکس پیداست، مخاطبان کی‌روش اغلب بازیکنان خط میانی تیم ملی هستند. درست همان مهره‌هایی که عصای دست سرمربی داخل زمین و در مسابقات سخت خواهند بود.

1747936

دیدگاه‌ها