کد خبر : 1845285 | 04 مهر 1401 ساعت 10:48 | 44.7K بازدید | 6 دیدگاه

بازگشت کی‌روش به شغل اولش در فوتبال!

کی‌روش و تیم ملی فوتبال ایران به دنبال رویاپردازی در جام جهانی پیش رو هستند. صعود به مرحله گروهی آن‌ها را درتاریخ فوتبال ایران جاودانه خواهد کرد.

بازگشت کی‌روش به شغل اولش در فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش به خوبی می داند در دوحه دریافت های علیرضا بیرانوند و همچنین نمایش خوب مدافعین به خصوص دو مدافع میانی تا چه اندازه در موفقیت تیم ملی تاثیرگذار است. همین‌طور که این نمایش موجب برتری تیم ملی در بازی دوستانه با اروگوئه شد. چراکه تیم ملی در فاز تهاجمی مردان تاثیرگذاری دارد و اگر در فاز دفاعی خوب عمل کند به سبب حضور این مردان تهاجمی در ترکیب، قادر به باز کردن دروازه هر تیمی خواهد بود. از این رو کارلوس کی‌روش در تمرینات از گوشزد هیچ نکته‌ای به شاگردانش حتی به دروازه‌بان‌ها غافل نمی‌شود. به خصوص که پست او در دوران بازیگری دروازه‌بان بوده و در این زمینه صاحب تخصص است.

در اتریش و در تمرینات تیم ملی کارلوس کی‌روش به شغل اولش در فوتبال برگشته است. او بعد از نمایش خوب شاگردانش در بازی با اروگوئه و نتیجه خوبی که تیم ملی در این بازی به دست آورد فرصت پیدا کرد تا بیشتر با بازیکنان در خصوص سبک بازی تیم ملی و نوع دفاع کردن و حمله کردن صحبت کند و از تصاویر پیداست که حتی از تاکید نکات کلیدی به دروازه‌بان ها هم غافل نشده است.

تیم ملی سه‌شنبه در دومین بازی دوستانه خود در اتریش به مصاف سنگال می رود و به دلیل مصدومیت علیرضا بیرانوند احتمالا امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی قرار خواهد گرفت.

1747988

دیدگاه‌ها