کد خبر : 1845293 | 04 مهر 1401 ساعت 11:22 | 11.5K بازدید | 5 دیدگاه

احمد نور - امید ابراهیمی به ترکیب برمی‌گردند؟

احمد نورالهی و امید ابراهیمی دو هافبک باتجربه تیم ملی در بازی با اروگوئه فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را پیدا نکردند.

احمد نور - امید ابراهیمی به ترکیب برمی‌گردند؟

به گزارش "ورزش سه"، پیش‌بینی این اتفاق برای احمد نورالهی طبیعی بود به این خاطر که او به دلیل مشکلاتی که بر سر صدور ویزایش پیش آمد دیر به اردوی تیم ملی ملحق شد. با این حال در دقیقه 68 بازی به جای ابوالفضل جلالی وارد میدان شد که این تعویض یک تعویض تاکتیکی بود؛ چرا که بعد از این تعویض احمد نورالهی به کنار سامان قدوس رفت و احسان حاج‌صفی هم یک خط عقب‌تر آمد تا در پست دفاع چپ بازی کند.

با توجه به اتخاذ سیستم جدید از سوی کارلوس کی‌روش برای تیم ملی و علاقه ویژه او به بازی سعید عزت‌الهی در جلوی خط دفاعی احمد نورالهی و امید ابراهیمی باید برای بازی در پست دو هافبک میانی تلاش کنند. جایی که در بازی با اروگوئه سامان قدوس در کنار احسان حاج صفی بازی کرد. هر دو در تمرینات تیم ملی بعد از بازی با اروگوئه شاداب و باانگیزه تمرین کردند و پیش‌بینی می‌شود در دیدار با سنگال شانس بیشتری برای بازی داشته باشند چون کارلوس کی‌روش پیش‌تر گفته بود می خواهد در این دو بازی همه شاگردانش را مورد ارزیابی قرار دهد.

حضور احمد نورالهی در این بازی در ترکیب ثابت تیم ملی محتمل است و اگر امید ابراهیمی این موقعیت را به دست نیاورد بی‌شک در جریان بازی وارد زمین خواهد شد. کارلوس کی‌روش به بازی امید ابراهیمی هم علاقه خاصی دارد و اگر از او در ترکیب ثابت تیم ملی استفاده نکند به عنوان مهره جانشین حساب ویژه‌ای روی این هافبک باتجربه باز خواهد کرد.

1748005

دیدگاه‌ها