کد خبر : 1845299 | 04 مهر 1401 ساعت 11:45 | 16.7K بازدید | 3 دیدگاه

حاج صفی خیره به میلاد

سومین مدافع چپ ملی در دومین بازی؟

استفاده از ابوالفضل جلالی بازیکن تیم استقلال در پست دفاع چپ در بازی با اروگوئه یکی از سورپرایزهای کارلوس کی‌روش بود.

سومین مدافع چپ ملی در دومین بازی؟

به گزارش "ورزش سه"، پیش‌بینی می‌شد که احسان حاج صفی در این پست بازی کند و زمانی که احسان یک خط جلوتر می رفت تا در پست هافبک دفاعی ایفای نقش کند معمولا جای خود را در دفاع چپ به میلاد محمدی می‌داد اما کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت در بازی با اروگوئه ابوالفضل جلالی را در این پست آزمایش کند که به نظر می‌رسد جواب مثبت گرفت و تیم ملی صاحب یک مدافع چپ خوب دیگر هم شد. مضاف بر اینکه امید نورافکن هم به دلیل عدم صدور به موقع ویزا نتوانست در اردوی تیم ملی در اتریش حاضر شود.

با این حال دور از ذهن نیست که کارلوس کی‌روش در بازی با سنگال از میلاد محمدی سود ببرد، در این صورت کارلوس کی روش از سه مدافع در پست دفاع چپ استفاده کرده است. خوشبختانه این بار هم با حضور کی‌روش در تیم ملی؛ ترافیک بازیکن خوب در خطوط مختلف برقرار است و دست او برای انتخاب‌های مناسب باز است.

در این بین احسان حاج‌صفی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب تیم ملی دارد به این خاطر که در بین مدافعان چپ تیم ملی قابلیت بازی در پست هافبک میانی را هم دارد. البته امید نورافکن هم چنین قابلیتی را دارد و در نهایت باید منتظر ماند و دید که کی‌روش بعد از دو بازی با اروگوئه و سنگال روی کدام بازیکن در پست مدافع چپ به جمع‌بندی نهایی خواهد رسید.

دیدگاه‌ها