کد خبر : 1845308 | 04 مهر 1401 ساعت 12:08 | 66.9K بازدید | 12 دیدگاه

او هنوز هم خطرناک‌ترین بازیکن ولز است

زنگ خطر گرت بیل برای کی‌روش و تیم ملی

فوق‌ستاره سابق فوتبال جهان کماکان خطری بالقوه برای تیم ملی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.

زنگ خطر گرت بیل برای کی‌روش و تیم ملی

به گزارش "ورزش سه" گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز بدشانس بود که شب گذشته مقابل لهستان موفق به گلزنی نشد. وینگر 33 ساله لس‌آنجلس اف‌سی که روزگاری به عنوان گران‌ترین فوتبالیست جهان شناخته می‌شد، با وجود حضور در لیگ ام ال اس امریکا هنوز از آمادگی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
وینگر سابق رئال که در نهایت بعد از یک انتقال قرضی به تاتنهام به صورت دائمی به لس آنجلس اف‌سی پیوست، در آخرین دیدار ولز در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها دیشب نمایش قابل قبولی برابر لهستان داشت و اگر اسیر بدشانسی نمی‌شد، ورزشگاه کاردیف‌سیتی را در نودمین دقیقه مسابقه منفجر می‌کرد.
درحالی که لهستان با یک گل از میزبان پیش بود، ارسال خط‌کشی‌شده سوربا توماس روی سر بیل فرود آمد و ضربه سر چرخشی این بازیکن که قدرتش کمتر از یک شوت نبود، با بدشانسی تمام به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا شزنی نفس راحتی بکشد.

1748027
1748028

هرچند گرت بیل دیگر از سطح اول فوتبال اروپا دور شده اما نمایش او مقابل لهستان بار دیگر ثابت کرد که این ستاره ولزی دنیای فوتبال کماکان خطرناک‌ترین بازیکن تیم ملی کشورش به شمار می‌رود و در جام جهانی هم به عنوان یکی از تهدید‌های جدی ولز برای دروازه تیم ملی ایران به شمار خواهد رفت. باید دید کارلوس کی‌روش برای مهار این بازیکن که سال رویایی‌ای را پشت سر گذاشته و بعد از قهرمانی در چمپیونزلیگ، گل صعود کشورش به جام جهانی را هم به ثمر رسانده، چه تدابیری می‌اندیشد.

1748029

دیدگاه‌ها