کد خبر : 1845311 | 04 مهر 1401 ساعت 12:15 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

با وجود تداوم تعلیق از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

شروع به کار دوباره کمیته صدور مجوز حرفه‌ای

به گفته قنبرزاده، تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران همچنان پابرجاست.

شروع به کار دوباره کمیته صدور مجوز حرفه‌ای

به گزارش “ورزش سه”، بر اساس اعلام نایب رئیس فدراسیون فوتبال، اقدامات برای صدور مجوز حرفه‌ای از هفته آینده رسما آغاز خواهد شد. این در حالی است که اخیرا کارگروه صدور مجوز حرفه ای AFC به تداوم تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران تا زمانی که تمامی نواقص مورد رضایت دبیرخانه این کنفدراسیون را رفع و برطرف کند، رای داده بود.

منصور قنبرزاده در بخشی از گفت‌وگوی تلفنی خود با برنامه شب های فوتبالی در این خصوص گفت: متاسفانه ارکان صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال ایران در تعلیق هستند. تا این لحظه این تعلیق پابرجاست ولی فدراسیون بیکار ننشسته است. حتی از فدراسیون قبلی، آقای ماجدی گروهی را گذاشته اند که نواقص را اصلاح کنند.

او افزود: اخیرا هم یکی دو جلسه در این مورد داشتیم و خروجی این شد که دو نفر از همکاران ما الان در مالزی حضور دارند. آنها مذاکراتی با ارکان صدور مجوز حرفه‌ای در AFC داشتند. در تلاش هستیم تا یک کارگروه مستقل برای رفع نواقص و موارد اعلام شده ایجاد کنیم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال از شروع کار جدی اقدامات برای صدور مجوز خبر داده و تاکید کرد: همزمان با رفع نواقص، از هفته آینده که لیگ دوباره شروع می‌شود تلاش می کنیم که باشگاه‌هایی را که احتمال می دهیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند در اولویت قرار دهیم.

دیدگاه‌ها