کد خبر : 1845329 | 04 مهر 1401 ساعت 13:36 | 19.3K بازدید | 6 دیدگاه

امیدوارم نفت مسجد سلیمان عاقبت به خیر شود

مهاجری: اینبار کی روش اتوبوسی دفاع نکرد

رضا مهاجری از وضعیت امیدوار کننده تیم ملی صحبت می کند و اعتقاد دارد می توانیم برای اولین بار صعود از مرحله گروهی در جام جهانی را ببینیم.

مهاجری: اینبار کی روش اتوبوسی دفاع نکرد

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در مورد عملکرد نفت مسجدسلیمان در 6 هفته ای که از لیگ بیست و دوم گذشته به خبرنگار ما گفت: زمانی که استارت زدیم هدفی را ترسیم کردیم ولی هنوز خیلی راه مانده. 6 هفته را پشت سر گذاشتیم که عملکرد حال حاضرمان نمی تواند بیانگر واقعیت باشد ولی باید به این باور برسیم که همه چیز ختم به خیر می شود و در این مسیر موفق خواهیم شد.
وی در خصوص دیدار پیش رو با نساجی مازندران در هفته هفتم ادامه داد: جدول هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده است. بعضی از تیم ها در 10 هفته ابتدایی شرایط خوبی دارند و عاقبت بدی و یا بالعکس. هنوز زود است که اظهار نظر کنیم؛ باید به کیفیت تیم ها نگاه کنیم؛ درست است که نساجی نتایج درخور نامش نگرفته و نتوانسته طرفداران پرشورش را راضی نگه دارد اما همین حضور تماشاگرانشان غنیمت است و نساجی باید به خودش ببالد. کار برای ما سخت است. در دیدار با نساجی دو رقیب داریم؛ یکی  این تیم و یکی هم طرفدارانش، البته من در آن جو کار کردم. امیدوارم صرف نظر از هر بحثی، فوتبال تماشاگر پسندی ارائه بدهیم. هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد و اگر بازیکنان بتوانند بحث‌هایی که در تمرینات مطرح می‌شود؛ در زمین پیاده کنند آن تیم پیروز خواهد شد.
سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد دیدار ایران و اروگوئه و پیروزی ملی‌پوشان‌مان عنوان کرد: اروگوئه یکی از تیم‌های مطرح در دنیا است که بازیکنان حرفه‌ای دارد و پیروزی مقابل آنها انگیزه بچه های ما را مضاعف کرده است. کی روش ثابت کرد که همانند قدیم از لحاظ سازماندهی و دادن انگیزه به بچه ها تبحر خاصی دارد و آن فضایی که در فدراسیون و فوتبال ما حاکم شده بود؛ پاک کرد. تیم منسجم و همدلی داریم و بچه ها توانستند خوب نتیجه بگیرند. خیلی ها می گفتند سبک کی روش دفاع اتوبوسی است ولی مقابل اروگوئه دفاع منطقی انجام دادیم و از ضد حملات خوب استفاده کردیم و فرصت چندانی روی دروازه ما ایجاد نکردند؛ توانستیم یک گل خوب کلاسیک بزنیم و این موضوع ما را به آینده تیم ملی امیدوار کرد.
مهاجری در پایان یادآور شد: تنها چیزی که من را نگران می‌کند تعداد پایین بازی های تدارکاتی است. در سطوح مختلف همه تیم ها دارند بازی می کنند. یک ماه تا جام جهانی باقی مانده و شنیدم که بازی با روسیه هم لغو شده. باید غیر از دیدار با سنگال چند بازی دیگر هم داشته باشیم و فارغ از این موضوع خوشبختانه می بینیم عملکرد تیم های هم‌گروه ما نامناسب است. ولز شکست خورد، انگلیس هم از لیگ a اروپا حذف شده، آمریکا به ژاپن باخته بود و همین می‌تواند به ما کمک کند. درست است صعود از گروه مان در جام جهانی سخت است اما با کمی تلاش و انگیزه می توانیم به آن جامه عمل بپوشانیم و برای اولین بار صعود کنیم.

دیدگاه‌ها